Wie kan mij helpen. Ben op internet aan het zoeken naar flexijoint, maar kan niks vinden om te kopen. Is het van naam veranderd??? Wou het kopen en proberen voor Bobbie. Hij heeft net 2 wkn pijnstillers gehad en nu zoek ik iets anders wat zou kunnen helpen. Menig topic al over artrose door gespit.
Was het niet zo dat er een webshop het in kleine verpakkingen verkocht maar dat het oorspronkelijk een middel voor paarden is en (dus) in grote flessen geleverd wordt?
Dan is t lwe logisch dat je het niet vindt als supplement voor honden
Iets met klokken en klepels hoor maar dit is wat mijn geheugen onmiddelik oplepelde
Het is in grote flessen volgens mij alleen in Engeland te koop, dus misschien helpt het je zoektocht als je niet in het Nederlands zoekt maar in het Engels? Je moet er ook op letten dat je de variant met Devil's Claw neemt. Ik zal even kijken of ik ergens in mijn favorieten nog een linkje heb.
Laten bezorgen vanuit Engeland is geen optie. 1 liter kost 26 pond, daar komt dan het versturen enzo boven op en dan gaat het bij elkaar opgeteld 56 pond kosten (dat is 67 euro)