Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door pike
Kaio schreef: ma 18 jul 2022, 12:43 Hier gelukkig niet ! Vanochtend ook weer 2 . Helaas geen toestel bij me want dat was wel een leuk tafereel. Gelukkig waren ze druk met ander snuffel werk :biggrin2:
Nou moet ik dus zeggen dat het dus dagelijks is , ik kan het niet mijden, gezien dit eigenlijk maar 100 meter van huis af is ;) Ik denk echt gewoon dat de geur gewoon bekend is voor ze.

Maar geloof dat jullie hier dan niet graag met de hondjes lopen nee, dan is de lol ( voor de eigenaren dan) er gauw vanaf.
Ik vraag me af of die reetjes dezelfde route blijven lopen als ze telkens geconfronteerd worden met een luid gevende meute. :-\
Door Kaio
pike schreef: Ik vraag me af of die reetjes dezelfde route blijven lopen als ze telkens geconfronteerd worden met een luid gevende meute. :-\
hmmm er zijn hier natuurlijk veel meer honden he, ik denk dat we gewoon in hun leefgebied wonen dus die blijven wel. En eigenlijk zijn dit dan routes tussen de dorpjes, denk dat ze dat toch liever doen dan in de dorpjes. Daar ben ik er nog geen tegengekomen. Wel overal vlak erbuiten.
eelke schreef:Haha, ik heb nog wel ergens een foto waar ie verstopt achter een dikke boom helemaal alert naar de paarden in de boswei staat te kijken.

En 15 cm lager, hij maakte zich nogal kleiner in zulke situaties, sluip, sluip, oren in nek.
;D EN dan denken dat ie verstopt is met dat grote lijf :biggrin2: EN ja joh ze kunnen zich soms enorm klein maken
Door Kaio
eelke schreef:
11016960_576753205760587_7259622767534482919_n.jpg
Dappere dodo
hahaha en eigenlijk is dat wit ook nog eens extra opvallend :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door