Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door dinky89
sam28 schreef: di 19 jul 2022, 06:07 Dan heb ik het ook. Ik heb nu ook een crème op. Een gewone dagcrème. Normaal geen last van, nu voelt het als een masker aan.
Maar ik ga een van het lijstje van Runnersworld proberen, moet alleen even tijd vinden voor de Douglas
Met wat jij omschrijft zou ik misschien eerder voor die van care+ gaan die in mijn eerste link stond. Die staat niet in lijstje van runnersworld maar is wel speciaal voor sporten. Staat ook bij de beschrijving dat het een gel is die ook verkoelend zou zijn. Ik heb die hier gewoon zien staan bij de DA drogist.
Door pearlsofpassion
sam28 schreef: di 19 jul 2022, 06:05 Gisteravond om 23u alles open gezet. In huis is het afgekoeld naar 23.5gr. ben eerder opgestaan om meer open te zetten maar het waait niet jammer van mijn slaap dus ::)
Cato is opgehouden met fatsoenlijk eten. Ze heeft wel honger hoor maar hapt 2 x en dan is het bah. Kan ook nog aan het vleesje liggen.
Zo koud is het hier nog niet eens geworden buiten... ::)
Door doranto
Hier was het om half 9 buiten al warmer dan binnen.
Dat zal wat worden vandaag. Ik heb medelijden met de dieren buiten 🥵
Door CindyMayella
Had vanochtend de neiging om in de supermarkt te blijven ;D ;D … De ven staat al op volle toeren te draaien (heb een tafelmodel en staat op de grond voor de katten)……
Heb vannacht de deur naar de woonkamer dicht gedaan, zodat ik het raam in de slaapkamer wat groter open kon zetten…. Heeft wel iets geholpen…. Denk dat ik dat vanavond ook maar doe….. Moet zeggen dat de warmte in de woonkamer op zich wel mee viel toen ik mn bed uit kwam….. Verder vandaag maar ff niets doen ;) …..
Door smulpaap
Om 6 uur in het bos . Was tot 8 uur goed te doen . Wel met koets , en dat was maar goed ook . Jachtdrift , opwinding ::)
De draak ligt nu te dromen . Het is hier nu 30 graden
Door Siberienne
dinky89 schreef: di 19 jul 2022, 08:09 Met wat jij omschrijft zou ik misschien eerder voor die van care+ gaan die in mijn eerste link stond. Die staat niet in lijstje van runnersworld maar is wel speciaal voor sporten. Staat ook bij de beschrijving dat het een gel is die ook verkoelend zou zijn. Ik heb die hier gewoon zien staan bij de DA drogist.
Die heb ik ook ooit gehad die gel, was fijn spul.
Door tt-tjes
Hier ook al om 6 uur buiten. Toen was het nog goed te doen. Net nog ff een plas in de schaduw laten doen en weer vlug naar binnen. Dat was de laatste x voorlopig. Het is hier nu 33°.
Weet niet hoe ik dat straks ga doen. Het blijft zeker tot vanavond laat nog zeker 38°.
Gisterenmiddag heb ik de airco in de auto aangezet en ben naar een schaduwveldje hier in de wijk gereden.
's Avonds om 11 nog een rondje gedaan. Maar zelfs toen vielen de jongens als een zoutzak neer bij binnenkomst.
Hoe lossen jullie dat vandaag op? Ik moet echt over stoepen om maar enigszins bij gras/schaduw te komen.
Door eelke
Ik zou overdag de auto weer pakken, desnoods twee keer, en vanavond als de zon een tijdje van de stoepen af is pas weer een rondje in de wijk doen. Of nou ja, rondje, gewoon maar even een plasplek zoeken.
Door yazzie
Ik ga zo ook nog even in de schaduw van de bomen een heel kort rondje doen, even onder de bomenrij heen en weer, ben binnen vijf minuten weer binnen. Moet ook de stoep en straatje over, dus ik ga zelf ook op blote voeten... ::) Daarna lopen we op gras in de schaduw. Eind van de middag idem. Auto vind ik nu echt te warm, die staat wel in de zon, eer dat die is afgekoeld... :-X Het is nu even heel kort eruit en er weer in. Er liggen hier ook klinkers, geen asfalt, ik denk dat dat ook scheelt... :cool:

Vanochtend vroeg ben ik op het strand geweest en hebben ze in zee gezwommen. Op het strand liepen ze los, nu en eind van de middag dus twee heel korte plasrondjes aan de korte lijn om te voorkomen dat de jongste wil spelen. Vanavond als na 2200 uur de zon ondergaat, loop ik een rustige snuffelronde aan de flexlijnen en nog even met de voetjes in de zee.

In huis is het 23 graden, ze liggen rustig te snurken, geen last van de warmte. Ik heb een granieten vloer in het hart van het huis, heerlijk! :)
Door smulpaap
Ik neem met deze temperaturen de wandelkar mee .
Voor even een plasje kan het zonder kar , sta gelijk bij een veldje
Maar ja , tut wil vanavond weer naar buiten
Ze mag deels lopen
Vanochtend in het bos idem , zo nu en dan in de kar
Door tt-tjes
Mijn auto staat met z'n kont in de zon. Die is eigenlijk best vlug koel. Dus dat ga ik straks maar weer ff doen. Andere mogelijkheid heb ik niet.
In huis is het nu ook nog 23, en tegelvloer. Dus heel erg onrustig zijn ze niet
Door tt-tjes
eelke schreef: di 19 jul 2022, 11:57 Ik zou overdag de auto weer pakken, desnoods twee keer, en vanavond als de zon een tijdje van de stoepen af is pas weer een rondje in de wijk doen. Of nou ja, rondje, gewoon maar even een plasplek zoeken.
De stoep was gisteravond om half 11 ook nog gewoon warm.
Door pluk
Ik stond rond half 8 buiten met Scott met het plan om 30-45 min te wandelen. Een snelle plas lukte nog net. Binnen 5 minuten stond ik weer binnen. Meneertje wilde verder slapen en had ondanks mijn aansporing geen enkele zin om verder te lopen.
Hij slaapt nu nog ::)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door