Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door smulpaap
:-X :o
Mijn hartkleppen doen het nog
Gisteren , in losloopgebied . Ze liep los , was met een Teckel en een Stabij aan het spelen . Wij liepen een klein stukje vooruit , op een gegeven moment geen Thara meer te bekennen . Miss hunter zat in een boom , zo'n 2 ,2,5 meter hoog . En nog iets hoger in de boom zat een boommarter . En ja , je komt wel in de boom. Maar hoe kom ik weer uit die boom . Gelukkig waren er voldoende andere hondenbezitters , en iemand die dichtbij het losloop gebied woont . Die ging snel naar huis , een ladder halen . Ondertussen stonden wij met zn allen in een kring om de boom heen met onze jassen . En ik sprak haar geruststellend toe , blijf maar .
Uiteindelijk arriveerde de man met de ladder . En kon de draak gered worden . Ze heeft vandaag de hele dag geslapen
Door Ronald
Wat een portret is het ook zeg :biggrin2:

Maar wel fijn dat ze heelhuids uit de boom gekomen is. En dat de andere hondenbezitters gebleven zijn om steun en hulp te geven.
Door Kaio
Wat :o
Gevalletje eerst doen dan denken.
Gelukkig goed afgelopen , en kan er achteraf om gelachen worden :biggrin2:
Maar wat een portret :-* :uglystupid2: :worthy:
Door pike
Wat een avontuur weer. Ze verloochent haar afkomst niet dat is duidelijk. Ik vind het wel een fraai verhaal. ;D je moet ook altijd een opblaasmatrasje mee nemen als je met de hond gaat wandelen. Of zo’n haak zoals ze vroeger in het zwembad haden :biggrin2:
Door smulpaap
Tja , dat hebben we ook maar weer beleefd ::)
Volgens een andere hondenbezitter schoot er wel iets weg . Op zeer snelle wijze .
En dat moet denk ik ook wel zo zijn geweest , had de marter in de boom gezeten dan had ze er niet naar getaald . Maar ja , alles wat op snelle wijze over de grond gaat ..... dat behoor je als terriër natuurlijk te volgen
Door smulpaap
Inge en Bono schreef: za 09 jul 2022, 19:08 Ik zou de hele dag mee geslapen hebben, denk ik :o omg, wat een ondernemend tiepje :o gelukkig bleef ze wachten op de buurtbewoner met ladder :-*
Ik heb die nacht ook erg slecht geslapen hoor . Werd een paar keer zwetend of gillend wakker .
Op het moment dat ze hoog in de boom was heb ik mijn rust bewaard , hopende dat ze niet in paniek zou raken en hierdoor zou vallen . Minuten duren dan uren , uiteindelijk blij dat de man met de ladder er was .
Pff die jachtdrift soms , en dat overmoedige .... 2 seconden en het is raak . We liepen zo'n 50 meter vooruit . Ze was aan het spelen , en dan denk je , ze komt zo wel weer met haar speelmaatjes . Ja , de speelmaatjes speelden verder en de tang was op jacht
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door