Ik heb gisteravond beide katten een reepje kipfilet gegeven om te kijken of ze het eten…. Charlie laat het liggen, waarschijnlijk omdat ie niet kan kauwen

…. Chaplin eet het dus wel…. Duurt ff, speelt er een beetje mee, kauwt er ook op, maar de kip was uiteindelijk wel als eerste op….
Nu vraag ik me af hoe verder??? Als ik er vanuit ga dat ze 6 kg mogen wegen (is waarschijnlijk teveel, maar Charlie is sowieso een vreetzak en Chaplin eet te weinig, vind ik

en eet zn avondeten in 2x), mogen ze 38 gr spiervlees per dag….. Ik wil het vanavond weer proberen…. Maar ze krijgen sochtends wel gewoon brokken….
Ik vind dit heel erg moeilijk hoe ik dit moet doen enzo….. Beide katten eten anders etc en ik weet niet hoe ik dit moet aanpakken

…. Ik wil ze het liefst op barf zetten, maar Charlie kan niet kauwen…. Een collega adviseerde om voor hem zn vlees te malen/pureren…. Maar als ik moet werken, heb ik sochtends weinig tijd, en is het niet te doen, sorry…..
Wat is wijsheid???? Charlie op brok en blikvoer laten (blikvoer neem ik echt goede merken, brok ook) en Chaplin wel overzetten op barf (als het lukt)???? Met de honden was het voor mijn gevoel een stuk makkelijker

…..