Charlie Angel schreef: ↑do 16 jun 2022, 23:32 Dat ziet er al super uit zeg, heerlijk als het zo echt je eigen thuis wordt. Geniet ervan!Ja . Het begint nu echt ons eigen huisje te worden
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Charlie Angel schreef: ↑do 16 jun 2022, 23:32 Dat ziet er al super uit zeg, heerlijk als het zo echt je eigen thuis wordt. Geniet ervan!Ja . Het begint nu echt ons eigen huisje te worden
smulpaap schreef: ↑vr 17 jun 2022, 10:20 Ja , heerlijk hoor .Oh, maar dan zou ik Fries terug kunnen gaan praten... Dan krijg je de leukste gesprekken!
Enige punt is : De oudere dorpsbewonersbeginnen ze een gesprek , en dan begrijp ik er niets van . Dat zeg ik dan ook maar . Niet te verstaan soms , maar ze spreken ook Nederlands
![]()
CindyMayella schreef: ↑ma 20 jun 2022, 17:07 Heerlijk huisje!,,Ja idd ..... huisje![]()
irmaa schreef: ↑ma 20 jun 2022, 17:16 Ja ff wennen dat dialect, volgens mij woon ik vlakbij jou, je woont in Peize toch? moest 20 jaar geleden ook wennen.Ik dacht laatst nog , wie woont er in Zevenhuizen ? Dat ben jij toch ?
Ben je bij Roadz geweest? zag dezelfde tafel ;-)
Heel veel woonplezier!