Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Kaela
Ronald schreef: ma 30 mei 2022, 11:18 Oh, wat fijn Karin!

Ik ben nog altijd aan het kamperen in mijn huis. Maar... morgen wordt de keuken geleverd!
Kijk, dat is ook weer een goede stap!

Het lijkt er op dat wij via marktplaats het laatste frontje te pakken kunnen krijgen. Die moest ik nabestellen, maar dat lukte steeds niet. En nu is deze serie uit het assortiment. Echt, ik kon wel janken. Oh nee, dat heb ik ook gedaan. Maar nu is er iemand die precies dit frontje op MP aanbiedt en komt het hopelijk toch nog goed!
Door Anne in Zweden
MillyMol schreef: vr 27 mei 2022, 18:14 Dit zou ook in het klaagtopic kunnen maar ik kies voor het blije nieuws: ik ben even terug in Nederland, meer precies in Mokum! Aanleiding is het vertrek van dochterlief a.s. maandag voor twee jaar naar Nieuw Zeeland 🇳🇿
De komende dagen is dus een speciale familie-aflevering van “Hello-Goodbye”: veel mensen weer even zien, uit eten met ex-echtgenoot en de kinderen omdat NZ nu eenmaal niet naast de deur ligt en twee jaar behoorlijk lang is, boodschappenlijstje proberen in te slaan en als special een middagje met opa van 88 (vader van ex) doorbrengen en een lekker visje halen. Hij kwakkelt nogal en de kans dat mijn dochter voor de laatste keer afscheid van hem neemt is niet onaanzienlijk.

We gaan er iets moois van maken de komende dagen! :-* :'( :-*
Ik ben jaloers. Ik wil ook voor twee jaar naar Nieuw-Zeeland! Of eigenlijk wel voor de rest van m'n leven, maar dat gaat pas lukken als teleportatie bestaat zodat de honden en katten en kippen mee kunnen.

Fijn dat dochterlief in het vliegtuig zit, Milly! Hopelijk komt het goed met de overstaptijd en kan ze dan eindelijk genieten van de voorpret!
Door Anne in Zweden
@Sonja: fijn dat je weer voor de afgelopen 3 maanden bent goedgekeurd! Hopelijk kom je ook probleemloos door de volgende APK! :-*

@Kaela: heerlijk om weer wasjes te kunnen draaien! Is wel handig straks, als het Mädel is gearriveerd! :biggrin2:
Door Ronald
Kaela schreef: ma 30 mei 2022, 13:12 Kijk, dat is ook weer een goede stap!

Het lijkt er op dat wij via marktplaats het laatste frontje te pakken kunnen krijgen. Die moest ik nabestellen, maar dat lukte steeds niet. En nu is deze serie uit het assortiment. Echt, ik kon wel janken. Oh nee, dat heb ik ook gedaan. Maar nu is er iemand die precies dit frontje op MP aanbiedt en komt het hopelijk toch nog goed!
Pffff... dat kun je er ook nog wel even lekker bij hebben dan, zeg... Rare keukenknakkers. :(
En als je dan ook al een beetje emotioneel incontinent bent, dan werkt het dubbelop.

Fijn dat MP je verder kan helpen!
Door Kaela
Ronald schreef: ma 30 mei 2022, 14:24 Pffff... dat kun je er ook nog wel even lekker bij hebben dan, zeg... Rare keukenknakkers. :(
En als je dan ook al een beetje emotioneel incontinent bent, dan werkt het dubbelop.

Fijn dat MP je verder kan helpen!
Het was vooral het totale gebrek aan service van de grote Zweedse firma die uitermate teleurstellend was. Maar ach, dan lossen we het zelf wel op!
Door Ronald
Kaela schreef: ma 30 mei 2022, 16:12 Het was vooral het totale gebrek aan service van de grote Zweedse firma die uitermate teleurstellend was. Maar ach, dan lossen we het zelf wel op!
Ja... daar word je inderdaad niet blij van. Daarom had ik hem hier in de stad gekocht :)
Door CindyMayella
Weet niet of dit hier hoort, of toch een beetje bij het klaagtopic:
Aangezien het nog onbekend is wanneer ik de sleutels krijg (personeelstekort bij de aannemer en ik had 2 weken geleden al de sleutels moeten krijgen), ben ik op zoek gegaan naar een tussenoplossing….
Nou ja, het is eigenlijk aangeboden: ik ga vanaf het weekend tijdelijk in het huisje/appartement van een collega…. Zij zit voor 99% bij dr vriend, dus haar huisje is op dit moment onbewoond…. Is alleen wel langere reistijd (zeker als ik naar DH moet); neem alleen noodzakelijke mee, dus moet weer terug om de rest te halen…. Maar goed, ik ben geholpen en ik hoop dat ik op deze manier de rust terug krijg…..
Door Ronald
Gatver.... dat zijn nu precies die dingen die je op dit moment niet kunt of wilt hebben...

Ik stuur je gewoon een knuffel... :bigarmhug:
Trek je eigen plan. Alleen jijzelf kunt kiezen voor jezelf op dit moment. En de rest heeft zich daar maar bij neer te leggen dan wel aan te passen. Maar dat is vanaf de zijlijn natuurlijk best wel makkelijk zeggen. Ik bagatelliseer het absoluut niet hoor... het is gewoon een @#$%@#$@# periode.
Door Kaela
Ach Cindy, het is ook allemaal niet niks. Elke stap maakt het weer definitiever en concreter. En daar hoort verdriet bij. Ook bij je kinderen en dat is moeilijk. Toch is het fijn dat je voor nu even een plekje hebt en iets beter je nieuwe huisje af kunt wachten. Sterkte :-*

Ik ben vandaag voor voorlopig de laatste keer naar paardrijles wezen kijken. Het was gezellig en fijn mijn paardenvriendjes nog even te zien. Ik wil nog een paar dingen wat verder van huis doen, maar dan is het wel klaar met langere afstanden rijden. Ben blij dat dit zo nog kon.
Daarna massage gehad. Mijn lieve masseuse was zelf een poosje uit de running geweest en het was fijn en gezellig weer te mogen.
En nu sluiten we deze dag af met frietjes, want ik ben nu totaal uitgeteld en meneer is de paarse tegeltjes tegen de muur aan het plakken. Ik vind het zoooooo gaaf!!! Die tegeltjes dan he, al word ik van de frietjes ook wel blij ;D
Door Ronald
Ik ben hier aan het aftellen... De keuken is geleverd, alle apparatuur is er, elektra op orde, geen gas meer in de keuken... Morgen beginnen ze met het uitpakken van alle dozen van de keuken en gaan de eerste dingen geplaatst worden. De planning is dan om het vrijdag af te maken. En dan zou ik, in theorie, vrijdagavond kunnen koken in mijn nieuwe keuken... Als ik daar tenminste zin in heb ;D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door