eelke schreef: ↑ma 23 mei 2022, 10:57 Al blijkt nu dus wel dat er speciaal voor mensen zoals ik agenda's bestaan van aug tot december, zodat je kunt overstappen van een school naar jaaragenda. Wauw.

Dat is dan weer iets voor het gelukstopic...
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
rosmin schreef:Kan natuurlijk ook gewoon een scheurtje in je nagel zijn geweest dat nu pas loslaat....Is bij bijna alle nagels gebeurd
Doranto schreef:Lak jij ze weleens? Ik heb dat altijd een poos nadat ik een paar dagen nagelak gedragen heb. Die zeldzame keer dat ik mijn nagels lak, gebruik ik nu nagellak voor kinderen, op waterbasis. Tot nu toe nog geen last.Heb ze de laatste maanden weleens gelakt, maar zeker de laatste 3 weken niet meer (vergat het eigenlijk… deed het eigenlijk voor mn werk, zodat ik mooie/nette nagels had)… zit net te bedenken, dat ik de 1ste nagel die zo afbrak, met nagelverharder heb gelakt en die is niet verder afgescheurd
Doranto schreef:Nagelverharder heb ik lang lang geleden ook ooit eens geprobeerd. Was bij mij geen succes (nog steeds splijten zoals bij jou). Maar mijn schoonmoeder gebruikte het altijd en was er tevreden over.Ga morgen ff flesje halen… kijken of het helpt…