Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Charlie Angel

dinky89 schreef:Dinky die vandaag grotendeels rustig op de bank is blijven liggen terwijl werklui bezig waren met het plaatsen van nieuwe kozijnen. Enorm trots op haar :)

En ander geluksmoment is dat we in 1 keer geslaagd zijn voor een pak voor vriendlief voor de aanstaande trouwerijen :) en het staat hem geweldig :cool:
Knap zeg van Dinky! Afbeelding

En dat laatste vraagt natuurlijk eigenlijk om een foto. Afbeelding
Maar jullie hebben meerdere trouwerijen dan de komende tijd, leuk.
Door dinky89
Charlie Angel schreef: di 24 mei 2022, 01:14 En dat laatste vraagt natuurlijk eigenlijk om een foto. Afbeelding
Maar jullie hebben meerdere trouwerijen dan de komende tijd, leuk.
Heb geen foto gemaakt en het pak moet nog een klein beetje vermaakt worden dus die hebben we niet in huis om alsnog foto te maken ::) Eind juni hebben we de trouwerij van mijn zusje en in november trouwerij van een vriend van H. :)
Door Charlie Angel
dinky89 schreef: Heb geen foto gemaakt en het pak moet nog een klein beetje vermaakt worden dus die hebben we niet in huis om alsnog foto te maken ::) Eind juni hebben we de trouwerij van mijn zusje en in november trouwerij van een vriend van H. :)
Heel leuk om dat in het vooruitzicht te hebben. Afbeelding
Door Kaela
Ga ik zeker doen!

Vandaag ook de loge weer naar huis gebracht ipv morgen. Dat kon bij het thuisfront weer en morgen komt mijn zwager helpen klussen. Dat had een wat pittige afsluiting voor haar geweest. Zo was het goed, ze heeft het goed gedaan, we hebben van haar genoten en nu zijn we ook weer blij er vanavond niet meer uit te hoeven.

Morgen gaan de mannen de vaatwasser, kraan en boiler in de keuken installeren. Dan kunnen daarna de werkbladen, laatjes en kastdeurtjes erop en heb ik opeens een keuken :o Oh mensen, wat verheug ik me daar op! Want dan heb ik ook weer een woonkamer.
Door eelke
Fijjjnnnn! Zolang de ellende hem maar in het onderzoek zit en niet in de uitslag, is het nog aardig te behappen, denk ik.

Al is gewoon 0.0 ellende nog een stuk fijner, natuurlijk
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door