Cuzco heeft pijn.

Hij deed het zo fantastisch na de operatie. Hij was zo flink en stapte natuurlijk voorzichtiger, maar nog best goed.
Maar sinds een week wordt zijn stappen alleen maar erger.

Het is vreselijk hem zo te zien. Hij kan amper nog stappen, tis meer strompelen en elke beweging lijkt hem pijn te doen. Hij houdt z'n ene knie (de kant van de wonde) ook de hele tijd gestrekt. Hij kan hem wel plooien, ik denk dat het probleem eigenlijk hoger zit.
Is dit nu atrose, of pijn aan z'n buik spieren door de operatie of nog wat anders, dat weet ik niet.
Ik heb al pijnstilling gegeven maar dat helpt niets.
Deze week is de dierenarts dicht. Volgende week maandag staat zijn follow up afspraak.
OMG ik heb al zo'n spijt dat ik die operatie gedaan heb he. Zo'n giga ingreep voor een klein bultje dat misschien kanker is, niet groeide en misschien maar jaren later problemen zou geven. Dan zou het te laat zijn, akkoord, maar wat is hij daar mee als hij hier niet van hersteld? Want op deze manier is het geen leven. Het moet beteren.
Desnoods met hoge pijnstilling (die hem dan misschien nog eerder doodt dan dat de kanker zou gedaan hebben), maar wat als dat niet werkt?

Ik zie het even heel somber in.