smulpaap schreef: ↑do 05 mei 2022, 22:48 Oh , en ten aanzien van eventueel werk :Het probleem is dat hoe zieker je bent, hoe moeilijker het is om je poot stijf te houden. Het kost energie die je dan niet hebt.
Ik heb heel lang vrijwilligerswerk gedaan , onder mijn voorwaarden . Dichtbij huis , geen energieverspilling t.a.v lang reizen
En het aantal uren wat ik aan kon . Uiteraard probeerde men te pushen , ik moest het aantal uren natuurlijk al snel uitbreiden
Poot stijf gehouden , dit is wat goed gaat , en ik zit niet achterover te leunen . Mondig zijn is bij dit soort bureaucraten een must ,want ze walsen over je heen
Maar goed, ik heb het formulier ingevuld en op de vraag wat ik nodig heb om weer aan het werk te kunnen heel sarcastisch 'een wonder' ingevuld.

O, en ze vroegen ook nog of ik de komende 4 maanden nog op vakantie ga en zo ja wanneer. En nou wil ik heel graag op vakantie, mits mijn gezondheid dat toelaat. Maar ik boek geen vakantie 4 maanden vooruit want ik weet niet eens of ik over 4 maanden nog wel leef.