Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door pike
Ik vraag me af hoe zo’n onderzoek eigenlijk in zijn werk gaat. Want je moet dan als proefpersoon toch door een besmette teek gebeten worden om te kunnen vaststellen of iemand wel of niet ziek wordt na vaccinatie? Of brengen ze de bacterie op een andere manier in het bloed, dat zal wel denk ik. En wat als je een besmetting oploopt en het vaccin werkt niet? Dan moet je aan de medicatie en hopen dat die wel werkt?
Door pearlsofpassion
Daarom vragen ze ook proefpersonen die geregeld gebeten worden door teken. Nu al.
Ik kom dus niet in aanmerking. Ik heb zelf nog nooit een teek gehad.
Door sam28
Lizzy schreef: vr 29 apr 2022, 11:30 Bij honden werkt het vaccin voor geen meter.
Is het dezelfde vaccinatie? Of is er aan gesleuteld, andere farmaceut, ander onderzoek? Ik wist niet dat er zoiets al was voor honden.
Door pearlsofpassion
In de reacties onder het bericht dat je post staat dat er in Zwitserland ook al jaren een vaccin voor mensen zou zijn. Ik zou toch ook eerst eens navragen wat er daar precies mee is, voor deel te nemen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door