Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
dinky89 schreef: ↑di 19 apr 2022, 08:33 Zijn er zelf al een tijd niet geweest maar kwamen er eerder ook wel regelmatig, prachtig stukje natuur vlak bij de stadWe wisselden het ook wel vaak af met een rondje om de lettelberterpetten.
Ronald schreef: ↑do 21 apr 2022, 09:52 Als je hier door een dorp loopt, fietst of in de auto of motor, wordt er altijd gegroet. In de stad is het iets minder, maar over het algemeen wordt er bij oogcontact in elk geval "goedemorgen" gezegd.
Ik was vorige week weer eens in de Randstad. Wat ben ik blij dat ik daar weg ben zeg! Jachten, jagen, geen aandacht of tijd voor elkaar. En het stoïcijns langs elkaar lopen/leven.
Ronald schreef: ↑do 21 apr 2022, 09:52 Als je hier door een dorp loopt, fietst of in de auto of motor, wordt er altijd gegroet. In de stad is het iets minder, maar over het algemeen wordt er bij oogcontact in elk geval "goedemorgen" gezegd.Daar heb ik zoooooo aan moeten wennen toen ik vanuit een dorp in Den Haag kwam wonen: mensen keken me aan alsof ik m'n pillen niet had ingenomen wanneer ik groette.
Ik was vorige week weer eens in de Randstad. Wat ben ik blij dat ik daar weg ben zeg! Jachten, jagen, geen aandacht of tijd voor elkaar. En het stoïcijns langs elkaar lopen/leven.
dinky89 schreef: ↑di 19 apr 2022, 08:33 Zijn er zelf al een tijd niet geweest maar kwamen er eerder ook wel regelmatig, prachtig stukje natuur vlak bij de stadWe zijn naar de lettelbertepetten geweest hoor .We wisselden het ook wel vaak af met een rondje om de lettelberterpetten.