Ikaria is de oudste en waar we oorspronkelijk voor gingen kijken. Dat had ik hier al geplaatst he, maar op deze foto zie je haar duidelijker, vind ik. Zij was vrijwel meteen op haar gemak.
Ze komt van afstand omdat de eigenaren er geen tijd meer voor hadden en is 6 jaar. Maar nog erg speels en actief.
Siena is anderhalf jaar oud en is nog wat aan het openbloeien, zij komt uit een inbeslagname wegens verwaarlozing. Heeft het merendeel van haar leven in een bench gezeten.

Ze was al enkele maanden in opvang en eerst dachten ze dat het niet meer zou gaan met andere katten maar dat draaide dan toch en nu zocht ze Ikaria soms al op. Het zijn (nog) niet echt goede vriendinnen (Ikaria is ook maar 3 weken in opvang geweest), maar ze kennen elkaar wel en speelden soms al eens samen. Dus ale, we zullen wel zien wat er van komt.
Ze was zo vrolijk en vrij toen we op bezoek waren en we waren meteen gecharmeerd. Ze zou nu ook wat ontstuimiger zijn omdat ze vrijheid leert kennen.
We moeten ook niet liegen, haar looks zijn natuurlijk ook niet iets waar je zomaar voorbij loopt. Maar het is toch haar gedrag dat ons vooral voor haar deed vallen.
Zij lag gisteren zo weggedoken onder het bed. Vandaag is ze al veel losser.
Ze zou normaal vandaag ter adoptie komen, en dat wij dan gisteren net langskwamen... Dan denk ik graag : meant to be.