Ja .! Echt een verademing . De rust , maar ook de mentaliteit . Mensen zijn zo vriendelijk, behulpzaam , men heeft tijd voor een praatje ... het is hier te merken dat men rust en ruimte heeft . En dus vele malen minder stress .
De plaatselijke fietsenmaker , hij heeft voor alles een oplossing en een laatje met spullen

en alles gaat vooral rustig .
De auto moest vandaag naar de garage voor de APK . En de KPN monteur was bezig . Dat zat tegen , en de auto moest nog gehaald worden . Oh meneer geen probleem , ik ga toch richting Groningen , zet ik u toch effe af . Bent u nog op tijd bij de garage . Ik was op dat moment bij de plaatselijke bloemist met het wagentje . Ook daar alles rustig aan , men wilde weten hoe we hier toch verzeild waren geraakt . En hier in het appartementencomplex idem , oh kom maar langs hoor . De koffie is altijd klaar . Een enkeling kijkt wat schuchter, hmm zeker weer lui uit het wilde westen . Die kijken even de kat uit de boom . Ik merk het aan Thara haar gedrag ook . Veel relaxter . Morgen komt de nieuwe osteopaat . Ben benieuwd of ze net zo in de smaak valt als de vorige