Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Ronald
Kaela schreef: do 07 apr 2022, 16:46 Broccoli, krieltjes en kip/vega.

En die magnum, die doe ik misschien wel met je mee Ronald. Ik heb nog een laatste beetje dubble salted caramel staan.
Lijkt me een goed idee! Krijg ik wel een verslag van je? Hoe het smaakte? ;D
Door Lizzy
Sonja schreef: ma 04 apr 2022, 19:12 Nee, dat gaat niet meer gebeuren, zonder stoma. :(

Het gaat een beetje wisselend. Met vlagen behoorlijk kramp. Maar dat zal wel wegtrekken.
OK.... Ik hoop dat het leven ermee te doen is Sonja. En dat de kramp snel weggaat :-*
Door Sonja
Lizzy schreef: vr 08 apr 2022, 07:25 OK.... Ik hoop dat het leven ermee te doen is Sonja. En dat de kramp snel weggaat :-*
Het gaat langzaam maar zeker al een beetje beter. Te langzaam naar mijn zin. Maar toch...

Grote meneer houdt niet van sushi.
Kleine meneer houdt juist heel erg van sushi.
Grote meneer eet vandaag niet thuis.
Deze mevrouw heeft nog geen puf om te koken.
Deze mevrouw heeft dus sushi besteld. :cool:
Door Ronald
Sonja schreef: vr 08 apr 2022, 17:30 Het gaat langzaam maar zeker al een beetje beter. Te langzaam naar mijn zin. Maar toch...

Grote meneer houdt niet van sushi.
Kleine meneer houdt juist heel erg van sushi.
Grote meneer eet vandaag niet thuis.
Deze mevrouw heeft nog geen puf om te koken.
Deze mevrouw heeft dus sushi besteld. :cool:
Klinkt als een goed besluit voor deze vrijdagavond. Soms kunnen dingen best eenvoudig zijn.
Door Sonja
Ronald schreef: vr 08 apr 2022, 19:06 Klinkt als een goed besluit voor deze vrijdagavond. Soms kunnen dingen best eenvoudig zijn.
Kleine meneer vond het een goed plan van deze mevrouw. ;D
Sushi heeft ons goed gesmaakt.
Door Siberienne
Vegetarische pasta stroganoff https://minimalistbaker.com/creamy-vega ... -optional/ (als in ik heb alleen pasta met ei en gewone crème fraiche in huis, dus niet helemaal vegan). Romig en beetje zoetig, volgende keer iets meer peper of scherpere mosterd

Met gecaramelliseerde aubergine, grof weg dit recept, in blokjes, olijfolie, eetlepel tahin erdoor roeren, in de grilpan in de oven, sesamzaad erover. Was erg lekker https://minimalistbaker.com/perfect-roa ... ramelized/
Laatst gewijzigd door Siberienne op di 12 apr 2022, 19:10, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door