Re: wat eten we vandaag... deel 41
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- CindyMayella
- 5-sterren

Ik denk pomme duchesse met doperwtjes of rode kool en stukje hertenvlees aangezien vandaag nieuwe lading vlees is bezorgd.
Bietjes, groene blaadjes varia, falafel, knoflooksaus in een volkoren wrap
Lijkt me een goed idee! Krijg ik wel een verslag van je? Hoe het smaakte?Kaela schreef: do 07 apr 2022, 16:46 Broccoli, krieltjes en kip/vega.
En die magnum, die doe ik misschien wel met je mee Ronald. Ik heb nog een laatste beetje dubble salted caramel staan.
Hier was het vandaag gekookte aardappels, doperwtjes en een vega spinazie/kaasdinges. Met wat appelmoes. En kwark toe.
OK.... Ik hoop dat het leven ermee te doen is Sonja. En dat de kramp snel weggaatSonja schreef: ma 04 apr 2022, 19:12 Nee, dat gaat niet meer gebeuren, zonder stoma.![]()
Het gaat een beetje wisselend. Met vlagen behoorlijk kramp. Maar dat zal wel wegtrekken.
Het gaat langzaam maar zeker al een beetje beter. Te langzaam naar mijn zin. Maar toch...Lizzy schreef: vr 08 apr 2022, 07:25 OK.... Ik hoop dat het leven ermee te doen is Sonja. En dat de kramp snel weggaat![]()
Grote meneer houdt niet van sushi.
Kleine meneer houdt juist heel erg van sushi.
Grote meneer eet vandaag niet thuis.
Deze mevrouw heeft nog geen puf om te koken.
Deze mevrouw heeft dus sushi besteld.
Klinkt als een goed besluit voor deze vrijdagavond. Soms kunnen dingen best eenvoudig zijn.Sonja schreef: vr 08 apr 2022, 17:30 Het gaat langzaam maar zeker al een beetje beter. Te langzaam naar mijn zin. Maar toch...
Grote meneer houdt niet van sushi.
Kleine meneer houdt juist heel erg van sushi.
Grote meneer eet vandaag niet thuis.
Deze mevrouw heeft nog geen puf om te koken.
Deze mevrouw heeft dus sushi besteld.![]()
Kleine meneer vond het een goed plan van deze mevrouw.Ronald schreef: vr 08 apr 2022, 19:06 Klinkt als een goed besluit voor deze vrijdagavond. Soms kunnen dingen best eenvoudig zijn.
Sushi heeft ons goed gesmaakt.
Gekookte aardappel, spinazie, ei.
- CindyMayella
- 5-sterren

Ovenschotel met hoh-gehakt, broccoli/bloemkool en puree….
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Vegetarische pasta stroganoff https://minimalistbaker.com/creamy-vega ... -optional/ (als in ik heb alleen pasta met ei en gewone crème fraiche in huis, dus niet helemaal vegan). Romig en beetje zoetig, volgende keer iets meer peper of scherpere mosterd
Met gecaramelliseerde aubergine, grof weg dit recept, in blokjes, olijfolie, eetlepel tahin erdoor roeren, in de grilpan in de oven, sesamzaad erover. Was erg lekker https://minimalistbaker.com/perfect-roa ... ramelized/
Met gecaramelliseerde aubergine, grof weg dit recept, in blokjes, olijfolie, eetlepel tahin erdoor roeren, in de grilpan in de oven, sesamzaad erover. Was erg lekker https://minimalistbaker.com/perfect-roa ... ramelized/
Laatst gewijzigd door Siberienne op di 12 apr 2022, 19:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Tonijn van Schmidt...
Oh ja... en ook nog iets met bami en vlees en loempia en kroepoek. Ik had geen zin om zelf te koken.
Oh ja... en ook nog iets met bami en vlees en loempia en kroepoek. Ik had geen zin om zelf te koken.
Eindelijk Raapsteeltjes bemachtigd
met een black angus hamburger en wortelsalade.
Vandaag vegetarisch broodje shoarma met knoflooksaus en sla en gebakken krieltjes.