Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Kaela
Sonja schreef: ma 04 apr 2022, 17:52 O leuk, Kleve! Wij gaan daar ook graag shoppen. Ze hebben daar een geweldige schoenenoutlet die ideaal is als je een kind hebt met snelgroeiende voeten. :biggrin2:
En verder gaan we graag naar de DM, de Edeka en de Kaufland. En naar een boerenwinkel in Uedem, een stukje buiten Kleve.
Dat dierenparkje hebben we ook al eens bezocht. Is ook leuk inderdaad.
En een dagje Kleve sluiten we graag af met een pannenkoek op de Duivelsberg. :P
Wij zijn naar de kaufland geweest! Allemaal Nederlanders daar ;D
Pannenkoeken hadden we ook wel zin in gehad! Klinkt alsof jullie weten hoe een feestje te maken van zulke dagen!
Door Sonja
Kaela schreef: di 05 apr 2022, 07:53 Wij zijn naar de kaufland geweest! Allemaal Nederlanders daar ;D
Pannenkoeken hadden we ook wel zin in gehad! Klinkt alsof jullie weten hoe een feestje te maken van zulke dagen!
Ja, daar lopen altijd aardig wat Nederlanders! :biggrin2:
Niet bij de DM geweest? Ik vind dat altijd een geweldige winkel. Een verademing als je het Kruidvat gewend bent. ;D
Door Kaela
Sonja schreef: di 05 apr 2022, 15:29 Ja, daar lopen altijd aardig wat Nederlanders! :biggrin2:
Niet bij de DM geweest? Ik vind dat altijd een geweldige winkel. Een verademing als je het Kruidvat gewend bent. ;D
Geen idee wat DM is? Maar beide keren boodschappen doen was aan het einde van mijn energie, dus hoe leuk het ook zou zijn geweest, meer zat er niet in.

Vanmorgen ben ik voor het eerst in jaren wezen zwemmen. Was best lekker, vooral het dobberen in het warme jeugdbad, maar omkleden in zo’n hokje, met een natte vloer (die voor een zwembad heel oke was maar ik per definitie vies vind) en dikke buik was niet zo’n succes. Op de heenweg had ik mijn badpak al aan, maar dat is voor de terugweg een iets minder aanlokkelijke optie ;D

Daarna dik anderhalf uur geslapen. Zo lekker om vandaag nog vrij te zijn om uit te rusten van de vakantie!
Door Sonja
Kaela schreef: di 05 apr 2022, 15:56 Geen idee wat DM is? Maar beide keren boodschappen doen was aan het einde van mijn energie, dus hoe leuk het ook zou zijn geweest, meer zat er niet in.

Vanmorgen ben ik voor het eerst in jaren wezen zwemmen. Was best lekker, vooral het dobberen in het warme jeugdbad, maar omkleden in zo’n hokje, met een natte vloer (die voor een zwembad heel oke was maar ik per definitie vies vind) en dikke buik was niet zo’n succes. Op de heenweg had ik mijn badpak al aan, maar dat is voor de terugweg een iets minder aanlokkelijke optie ;D

Daarna dik anderhalf uur geslapen. Zo lekker om vandaag nog vrij te zijn om uit te rusten van de vakantie!
Jammer van de vermoeidheid, maar ik kan me er iets bij voorstellen. Alleen al de Kaufland doorkruisen is al een behoorlijke kluif. :)
De DM is een Duitse drogisterijketen, vergelijkbaar met het Kruidvat. Ik weet er alleen in Kleve al 3 te zitten.
Het is echter veel ruimer van opzet en met een uitgebreider assortiment dan het Kruidvat. Dus je kunt er gewoon met een winkelwagentje doorheen sjezen in plaats van met ingehouden buik door een gangpad te hoeven schuifelen. Vroeger ging ik er altijd heen om bijvoorbeeld luiers en billendoekjes e.d. in te slaan.
En ze hebben er heel veel mooie, meukvrije spulletjes voor een goede prijs.
Door Kaela
Sonja schreef: di 05 apr 2022, 16:43 Jammer van de vermoeidheid, maar ik kan me er iets bij voorstellen. Alleen al de Kaufland doorkruisen is al een behoorlijke kluif. :)
De DM is een Duitse drogisterijketen, vergelijkbaar met het Kruidvat. Ik weet er alleen in Kleve al 3 te zitten.
Het is echter veel ruimer van opzet en met een uitgebreider assortiment dan het Kruidvat. Dus je kunt er gewoon met een winkelwagentje doorheen sjezen in plaats van met ingehouden buik door een gangpad te hoeven schuifelen. Vroeger ging ik er altijd heen om bijvoorbeeld luiers en billendoekjes e.d. in te slaan.
En ze hebben er heel veel mooie, meukvrije spulletjes voor een goede prijs.
Met ingehouden buik ;D ;D ;D

Klinkt als een fijne winkel. Jammer dat vanuit Leeuwarden shoppen in Duitsland niet erg rendabel is.
Door Sonja
Kaela schreef: di 05 apr 2022, 17:05 Met ingehouden buik ;D ;D ;D

Klinkt als een fijne winkel. Jammer dat vanuit Leeuwarden shoppen in Duitsland niet erg rendabel is.
Vanuit Breda is het ook niet om de hoek. ;D
We doen het gewoon af en toe en maken er dan gelijk een leuk dagje uit van.
Door CindyMayella
Ok, ik mag het nu zeggen:
Ik heb een appartementje per half mei ongeveer!!!!! Nu nog wat dingen regelen…. Voor de rest kan ik er niet veel over kwijt (aangezien er meer mensen dit meelezen ;) )……
Door Ronald
Ik heb vandaag mijn eenmanszaak ingeschreven met als belangrijkste taak ICT advies en ondersteuning. Bij de KvK was er net een computerstoring. Toen ik gevat zei: "Je kunt me inhuren" kreeg ik als antwoord "dan heeft u een KvK-nummer nodig" :cool:
Door doranto
Ronald schreef: do 07 apr 2022, 18:46 Ik heb vandaag mijn eenmanszaak ingeschreven met als belangrijkste taak ICT advies en ondersteuning. Bij de KvK was er net een computerstoring. Toen ik gevat zei: "Je kunt me inhuren" kreeg ik als antwoord "dan heeft u een KvK-nummer nodig" :cool:
;D ;D
Maar gefeliciteerd en veel succes! :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door