Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door hannabelgje
Vannacht weer met Zoë bij mijn lief blijven slapen. We zijn Zoë aan het leren om in de woonkamer te slapen. Nou om 4 uur had ze gewonnen. Ze heeft heel de nacht op en neer gelopen en om 4 uur zat ze te piepen. Dus om 4 uur uit bed gegaan, haar mand naast het bed gezet en toen hebben we allebei nog een paar uurtjes geslapen. Mijn lief snapte het wel en geeft zich ook gewonnen. We gaan een plekje vrijmaken in de slaapkamer voor haar mand. Hij zei ook tegen haar dat hij het ook wel begrijpt dat het heel moeilijk is voor haar. Wat is hij lief hè.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Door Lizzy
hannabelgje schreef: di 29 mar 2022, 07:49 Vannacht weer met Zoë bij mijn lief blijven slapen. We zijn Zoë aan het leren om in de woonkamer te slapen. Nou om 4 uur had ze gewonnen. Ze heeft heel de nacht op en neer gelopen en om 4 uur zat ze te piepen. Dus om 4 uur uit bed gegaan, haar mand naast het bed gezet en toen hebben we allebei nog een paar uurtjes geslapen. Mijn lief snapte het wel en geeft zich ook gewonnen. We gaan een plekje vrijmaken in de slaapkamer voor haar mand. Hij zei ook tegen haar dat hij het ook wel begrijpt dat het heel moeilijk is voor haar. Wat is hij lief hè.

Kijk! Dat is gewoon fijn, dat hij begripvol is. Ik vind dat een zwaarwegend aspect, hoe een man met huisdieren is :biggrin2: . En deze is geslaagd voor die belangrijke test ;D
Door hannabelgje
Ja we hebben het echt geprobeerd maar dan slapen Zoë en ik beide niet. Hij vindt het belangrijk dat we gewoon kunnen slapen dus tja dan Zoë maar op de slaapkamer. Gisteren heeft hij de dierenwinkel voor haar leeggekocht.

Door smulpaap
Haha , de dierenwinkel leeggekocht :biggrin2:
Maar wel erg leuk zeg

Over enige tijd is het hee schat.... heb je het tegen mij ? Oh nee , tegen hondlief :biggrin2:

Maar het lijkt me voor jou heel fijn dat er zo'n goede klik is tussen je vriend en je lieve meiske

Ik vond dat ook een absolute voorwaarde hoor . Houdt je niet van honden , dan houd het op
Door sam28
Ik mag weer meedoen met Olympisch daten.. :'(

Ze heeft het vanavond uitgemaakt. Ze heeft teveel hechtings issues en zichzelf afgesloten van haar gevoelens.
Ze wilde heel graag een stabiel iemand en toen kreeg ze mij. Niet super stabiel maar ik doe niet aan aantrekken/afstoten, je hoeft niet op mij te jagen, en je weet ook wat je aan me hebt.
Ze zei dat ze me echt fantastisch vond maar de liefde was verdwenen doordat ze zoveel angsten heeft en blijkbaar het gewoon niet aan durft.

Ik kan precies het moment aanwijzen dat ik voelde dat ze eruit stapte. Het was in de week voor haar overload (vluchtelingen) en dat ze vervolgens op radio stilte ging. Das twee en een halve week terug. Twee weken terug hadden we een goed gesprek, alles uit gesproken en konden we verder. Jullie hebben me er ook fantastisch mee geholpen.

Ik werd alleen sinds dat moment super onzeker en heb alles afgeschoven op mijn jeugd en de daaruit voortgekomen problemen.
Heb dat alles flink doorgesproken met mijn therapeut, ook haar hechtingsproblemen en hoe ik het voor haar makkelijker kon maken. Want ze is echt fantastisch. Dat meen ik oprecht.

Maar goed, blijkbaar was ik te spannend doordat geen capriolen uithaal, opensta voor haar dingen (o.a. de kinderen) en er dus gewoon ben.

Ik ben er wel echt stuk van en moest het ergens kwijt aangezien iedereen al ligt te slapen

:'( :'(
Door Lizzy
Potverdorie Sam..................... Ik weet gewoon niet zo goed wat ik moet zeggen. Dit is echt wel heel erg verdrietig. En ik denk dat je hem toen inderdaad ook al aan voelde komen :( . Ze is fantastisch maar ze komt met een geweldige vette rugtas. Die van jou is ook niet leeg. Ik heb zo maar beeld hoe dat wel eens 1 + 1 is een beetje teveel kan worden :( . Getverdemme, ik vind het zo sneu voor je. Je bent zo'n geweldig, fantastisch iemand :-* . Ja, deze moet je verwerken..... Jammer dat er vannacht niemand wakker was hier om ff met je te praten. Hoe is het vanmorgen?

Dikke :bigarmhug:
Door sam28
Het is kote nu. Heb amper geslapen.

Ik denk niet eens dat rugzak 1+1 teveel was. Haar rugzak heeft haar teveel naar beneden getrokken en haar hechtingsproblematiek de overhand gekregen.
Dat is was ze zelf ook zei. :'( :'(
Het was goed om te merken dat mijn onzekerheid niet mijn hechting was maar gewoon haarfijn aanvoelen hoe haar vlag erbij hing. En dat ik prima in staat ben om een stabiel iets op te bouwen.
Maar goed, in geval van A heb ik daar niks aan en ben ik er best stuk van. :'(
Door Kaela
Wat ontzettend verdrietig. Je was zo goed bezig Sam. Voor alles wat je laat doorschemeren wat er voor jou speelt, was je zo mooi bezig om de liefde en een volwassen, veilige, fijne relatie te laten opbloeien.

Met je verstand is het fijn te weten dat geen van beide hier iets aan kon doen. Zij ook niet, haar gevoelens, emoties en angsten zijn wat het nu zijn. Het is heel verdrietig dat dit nu niet in te passen is met de ontwikkeling van jullie relatie. En verstandelijk heb je heel erg veel geleerd. Dat wat je voelt echt is, dat je daarop mag vertrouwen. Dat je daarnaast ook in staat bent het gesprek aan te gaan en (samen met de peut) te onderzoeken wat je voelt, wilt, kan en doet. Het is niet het juiste moment om het te voelen, maar wat mag je daar trots op zijn. Je bent zo dapper en daadkrachtig.

Nu heerst gevoel over verstand en ik vind het zo verdrietig voor je. Woorden schieten dan zo tekort. Hele dikke knuffel voor Sam, lieve schat.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door