Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Kaela
Ronald schreef: wo 30 mar 2022, 20:40 Kleine klaag.

Ik draag al jáááren dit soort vesten. En die kocht ik altijd bij de Welkoop.

8715547704695-8715547704701-8715547704718-8715547704725-8715547704732-8715547704749_02[1].jpg

En die hebben ze niet meer in het assortiment! >:(
Neeeeeeee

Hoe herken ik dan????
Door Kim_S
Hè verdorie Ronald!
Ik kom heel regelmatig bij Welkoop, misschien dat ze er in een andere vestiging nog wel zijn? Of heb je dat al nagevraagd?
Door Ronald
Kim_S schreef: wo 30 mar 2022, 21:04 Hè verdorie Ronald!
Ik kom heel regelmatig bij Welkoop, misschien dat ze er in een andere vestiging nog wel zijn? Of heb je dat al nagevraagd?
Ik kan het ook op de website van de Welkoop niet meer vinden. Ik voer dan bijvoorbeeld Hengelo in. De kans dat daar dit soort vesten beschikbaar zouden zijn, is redelijk groot. Normaal gesproken in Friesland dus ook.
Bij bol.com hadden ze ze ooit ook. Daar staan ze nu op "niet leverbaar".

:'(
Door pike
Is het niet toevallig omdat het seizoen voorbij is, dat ze van het najaar weer te krijgen zijn, of zijn ze echt helemaal eruit????
Door Kim_S
Ronald schreef: wo 30 mar 2022, 21:14 Ik kan het ook op de website van de Welkoop niet meer vinden. Ik voer dan bijvoorbeeld Hengelo in. De kans dat daar dit soort vesten beschikbaar zouden zijn, is redelijk groot. Normaal gesproken in Friesland dus ook.
Bij bol.com hadden ze ze ooit ook. Daar staan ze nu op "niet leverbaar".

:'(
Pb me even de maat die je zou willen, als ik er hier een tegenkom zal ik hem veilig stellen voor je! :biggrin2:
Door sam28
Het is een gevoerde toch?
Ik ben thuis vandaag en kan wel ff een rondje online zoeken als je wilt?
Door Too
Vlees is nog stijf bevroren >:(

dus nou hang ik hier rond ipv hakken, knippen, wegen, portioneren en daarna s̶l̶a̶g̶v̶e̶l̶d̶ keuken poetsen.

Is ook echt niet de eerste keer dat de planning wat dat betreft niet erg klopt ::) alleen heb ik deze keer tot dinsdagmiddag echt geen andere optie.
Dit is ook zo'n moment dat je ineens realiseert dat je al minstens een jaar of 7 met regelmaat denkt "toch s een vleesbijltje kopen" (en "er is vast een fijnere snoeischaar dan deze" ) zodat nog flink bevroren kip en eend alvast in handzamere stukken gechopt kan worden.

Dusss .. klein schopje .. en alvast warmere werkkleding opduiken, bed verschonen -niks zo fijn als een vers bed-, stofzuiger rondslingeren en dan .. dan is t tijd voor kouwe vingers, een eeenorreme bende en gelukkige katten
Heb er nu al zin in :crazy2:
Door Too
sam28 schreef: do 31 mar 2022, 09:32 Het is een gevoerde toch?
Ik ben thuis vandaag en kan wel ff een rondje online zoeken als je wilt?

;D ;D
heel bp in actie!

Ps. Die van Amazon heeft superslechte reviews ::)
Door pearlsofpassion
Too schreef: do 31 mar 2022, 10:05 Vlees is nog stijf bevroren >:(

dus nou hang ik hier rond ipv hakken, knippen, wegen, portioneren en daarna s̶l̶a̶g̶v̶e̶l̶d̶ keuken poetsen.

Is ook echt niet de eerste keer dat de planning wat dat betreft niet erg klopt ::) alleen heb ik deze keer tot dinsdagmiddag echt geen andere optie.
Dit is ook zo'n moment dat je ineens realiseert dat je al minstens een jaar of 7 met regelmaat denkt "toch s een vleesbijltje kopen" (en "er is vast een fijnere snoeischaar dan deze" ) zodat nog flink bevroren kip en eend alvast in handzamere stukken gechopt kan worden.

Dusss .. klein schopje .. en alvast warmere werkkleding opduiken, bed verschonen -niks zo fijn als een vers bed-, stofzuiger rondslingeren en dan .. dan is t tijd voor kouwe vingers, een eeenorreme bende en gelukkige katten
Heb er nu al zin in :crazy2:
;D ;D ;D

Kei! Herkenbaar :cool:
Door Ronald
Bij de Welkoop heette het Lifeline Peter thermovest. Ik draag die dingen 365 dagen per jaar, tenzij de mussen helemaal uit de dakgoot vallen van de hitte. Sinds ik bloedverdunners slik, heb ik het heel gauw koud.

Het is dus geen overhemd, maar een vest. Met een rits. En ze zijn niet echt gevoerd met van dat witte spul, wat je ook wel ziet.

De maat die ik draag is een beetje afhankelijk van de stof. Katoen 2XL, flanel 3XL (want dat krimpt in de was).

Hier vind je de versie bij bol.com.

Wel weer typisch BP hè... klein klaagje, maar de hele goegemeente staat klaar! :-*
Door Inge en Bono
De meneer draagt die vesten ook graag over zijn overall. Ik heb ze toen uiteindelijk gevonden bij een online visserszaak. Maar wel met knopen ipv rits: ritsen maken krassen op autolak
Door Inge en Bono
Klaag: mensen zijn goor en honden vinden mensengorigheid lekker :-X Ik kon vanochtend niet voorkomen dat de Miel 2 happen mensenkots consumeerde. Ik gooide er bijna een plakkaat naast. Toen in de auto naar het strand en Mila vindt dat zo leuk dat ze onderweg liedjes zingt. Die lúcht! :yucky:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door