Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door smulpaap
Mandarijn schreef: wo 30 mar 2022, 19:06 Na een avontuur van 5u een hond terug gevonden die in paniek weg was gerend. Eigenaar is 20 jaar ouder geworden
Pff daar kan ik me alles bij voorstellen
Maar fijn zeg , dat de hond gevonden is
Door Sonja
Ik ben thuis. Flappie maar even in de bench gestopt. Die is nogal een onstuimige begroeter en dat kan ik nu niet hebben. Heb haar wel geaaid. Meneer is nu junior uit school halen.
Ik heb een nieuwe koffiemok gekregen van meneer. Zo eentje die verkleurt als je er iets warms inschenkt. Dan blijken er ineens spruitjes op te staan. ;D
Door yazzie
Heerlijk om weer thuis te zijn bij je mannen. Wat zal je daar naar uitgekeken hebben. Heel veel sterkte :-* en heel veel lekkere koffie ;) . Laat je maar flink verwennen! :bigarmhug:

@ Mandarijn: wat superfijn dat de hond terug is. Kan me de paniek bij de eigenaar helemaal voorstellen. Pfff...
Door Kaela
Fijn dat je weer thuis bent Sonja en voorspoedig herstel gewenst!

Wij zijn ook weer thuis, maar dan van een lang weekend vakantie. We hadden een heel leuk en luxe huisje vlakbij Kleve. Zaterdag daar naar het dierenparkje geweest, zondag de hoogste berg van het reichswald beklommen. En we hebben ons uitgeleefd met boodschappen doen, dat is onze quilty pleasure in het buitenland (waaahahaha we konden de grens zowat nog zien).
Vandaag op weg naar huis de Ikea geplunderd en een lekkere lunch gegeten. Nu helemaal uitgeteld, maar het was heerlijk en we hebben enorm genoten!
6BB6A84A-74DE-4B6A-8A97-B009C017A507.jpeg
6BB6A84A-74DE-4B6A-8A97-B009C017A507.jpeg (8.08 MiB) 573 keer bekeken
Door Sonja
Kaela schreef: ma 04 apr 2022, 15:54 Fijn dat je weer thuis bent Sonja en voorspoedig herstel gewenst!

Wij zijn ook weer thuis, maar dan van een lang weekend vakantie. We hadden een heel leuk en luxe huisje vlakbij Kleve. Zaterdag daar naar het dierenparkje geweest, zondag de hoogste berg van het reichswald beklommen. En we hebben ons uitgeleefd met boodschappen doen, dat is onze quilty pleasure in het buitenland (waaahahaha we konden de grens zowat nog zien).
Vandaag op weg naar huis de Ikea geplunderd en een lekkere lunch gegeten. Nu helemaal uitgeteld, maar het was heerlijk en we hebben enorm genoten!

6BB6A84A-74DE-4B6A-8A97-B009C017A507.jpeg
O leuk, Kleve! Wij gaan daar ook graag shoppen. Ze hebben daar een geweldige schoenenoutlet die ideaal is als je een kind hebt met snelgroeiende voeten. :biggrin2:
En verder gaan we graag naar de DM, de Edeka en de Kaufland. En naar een boerenwinkel in Uedem, een stukje buiten Kleve.
Dat dierenparkje hebben we ook al eens bezocht. Is ook leuk inderdaad.
En een dagje Kleve sluiten we graag af met een pannenkoek op de Duivelsberg. :P
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door