Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door hannabelgje
Kaela schreef: Mijn meneer hoort in het geluksmomentjes topic. Die komt dan aangesneld en ruimt het op. Want dat gaat inderdaad niet bepaald soepeltjes meer. Hij zorgt zo goed voor mij. Altijd al en nu zo mogelijk nog beter.
Wat heerlijk! Koesteren die meneer. Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Door Kaela
hannabelgje schreef: vr 25 mar 2022, 12:01 Wat heerlijk! Koesteren die meneer. Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk
Dat doe ik volgende week vrijdag alweer 17 jaar :smitten:
pearlsofpassion schreef:Heerlijk he. :biggrin2:
Moet je dan achteraf wel van afkicken ::) (zei ze uit ervaring).
Ik zal zijn aandacht moeten gaan delen, maar als ie mij de komende 17 jaar half zoveel aandacht geeft als de afgelopen 17 jaar heb ik nog steeds alle mazzel van de wereld.
Door sam28
Kaela schreef:Ik zal zijn aandacht moeten gaan delen, maar als ie mij de komende 17 jaar half zoveel aandacht geeft als de afgelopen 17 jaar heb ik nog steeds alle mazzel van de wereld.
:smitten: :smitten:

Wat lief!!!!
Door pike
Kaela schreef: vr 25 mar 2022, 12:21 Dat doe ik volgende week vrijdag alweer 17 jaar :smitten:

Ik zal zijn aandacht moeten gaan delen, maar als ie mij de komende 17 jaar half zoveel aandacht geeft als de afgelopen 17 jaar heb ik nog steeds alle mazzel van de wereld.
Zeg, hoepel jij eens gauw op uit het klaagtopic :biggrin2: :biggrin2:
Door Ronald
pike schreef: vr 25 mar 2022, 16:29 Zeg, hoepel jij eens gauw op uit het klaagtopic :biggrin2: :biggrin2:
Precies! Mag ik hier even klagen dat Kaela niet aan het klagen is? Is dat een kleine klaag of een grote klaag?
;D

Fijn dat je meneer zo goed voor je zorgt :-*
Door Kaela
pike schreef: vr 25 mar 2022, 16:29 Zeg, hoepel jij eens gauw op uit het klaagtopic :biggrin2: :biggrin2:
Waaaaaaahahahaha sorry :biggrin2:
Door Kaela
Ronald schreef: vr 25 mar 2022, 18:26 Precies! Mag ik hier even klagen dat Kaela niet aan het klagen is? Is dat een kleine klaag of een grote klaag?
;D

Fijn dat je meneer zo goed voor je zorgt :-*
Jeetje, zeurpiet :P
Door Siberienne
Het is alweer 4 jaar geleden dat mijn vader overleed. Vandaag is zijn verjaardag en ik vind het gewoon een prut dag. Ik mis hem, had hem zo graag in ons Noorwegen avontuur laten delen. Aan de andere kant ben ik heel blij dat hem de hele Corona ellende bespaard is gebleven. Hij zou het daar heel moeilijk mee hebben gehad. Maar op dit soort dagen mis ik hem en mis ik het niet even kunnen knuffelen met familie.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door