Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lizzy
Ingeborg1958 schreef: do 24 mar 2022, 09:14 Zeven maal aan z'n rug geopereerd door de jaren heen. Waarbij de laatste ( die van vorig jaar) resulteerde in een onvolledige dwarslaesie.
Er zitten nu platen en schroeven in die in het begin veel infecties hebben veroorzaakt..
Volledig herstel zal niet meer gebeuren maar iedere stap die hij zet met de rollator is er één!
Zeven maal???? :o :o :o
Jeetje allemachtig, wat heftig zeg. Ik vind het heel dapper dat jullie er samen zo positief over zijn. Ik hoop dat het hem lukt om steeds een stukje verder te lopen. Heeft hij veel pijn?
Door Kaela
Nou Ingeborg, ik moet denken aan het spreekwoord dat de duvel altijd op een grote hoop schijt. Jullie hebben het wel voor de kiezen gekregen.

Ik vind het onwijs knap hoe dapper jullie er mee omgaan. Je kan niet kiezen wat je overkomt, maar je kan er wel voor kiezen er steeds weer het beste van te maken. Daar doe je jezelf een groot plezier mee. Maar makkelijk is het niet, mag je trots op zijn.
Door Ingeborg1958
Lizzy schreef: vr 25 mar 2022, 08:29 Zeven maal???? :o :o :o
Jeetje allemachtig, wat heftig zeg. Ik vind het heel dapper dat jullie er samen zo positief over zijn. Ik hoop dat het hem lukt om steeds een stukje verder te lopen. Heeft hij veel pijn?
Pijn af en toe als z'n benen verzuren van de revalidatie, maar gelukkig niet meer te vergelijken met de pijn die hij gehad heeft tijdens die infecties.
In het diepst van alle ellende heeft hij serieus over euthanasie gedacht. Dat ligt nu gelukkig heel ver achter ons. We zien meestal de lol van het leven weer!
We hebben een speciale aanhanger laten maken voor de scoot mobiel en van de zomer gaan we weer lekker de Drentsche hei op! :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door