Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
CindyMayella schreef: ↑ma 21 mar 2022, 19:04 Dan zijn de goede bacteriën ook wegJa die zijn weg en daarom wil juist probiotica.….. dan moet ik je het antwoord verschuldigt blijven…. Hoop dat anderen je meer kunnen helpen
![]()
pike schreef: ↑ma 21 mar 2022, 19:01 Het gaat om darmen die compleet leeg en schoongespoeld zijn. Dus alles is weg.Dat lijkt me stug met alleen een la age. De darmflora zit vaak nog in allerlei hoekjes en gaatjes en groeit vrij snel weer terug. Alleen met ook flinke brede antibiotica kun je vrijwel alles om zeep helpen en dat wordt vrijwel alleen gedaan in het opwerken naar een feces transplantatie.
Siberienne schreef: Dat lijkt me stug met alleen een la age. De darmflora zit vaak nog in allerlei hoekjes en gaatjes en groeit vrij snel weer terug. Alleen met ook flinke brede antibiotica kun je vrijwel alles om zeep helpen en dat wordt vrijwel alleen gedaan in het opwerken naar een feces transplantatie.Ik weet niet wat je bedoelt met la age ... tikfout of?/ Dus jij gaat ervan uit dat er nog over is, klinkt wel plausibel zoals je dat zegt. Er is geen antibiotica gegeven. En er zijn geen ontstekingen. Darm is gezond. Alleen even leeg en schoon. Dus ik dacht dat het een goed idee was om een kuurtje te geven? En inderdaad vezelrijk eten. Maar eigenlijk eten we zowiezo al vezelrijk.
Ik ben zelf meer voor prebiotica om de balans in de terug groei te ondersteunen, oftewel vezelrijk eten en even melkproducten mijden als er ook sprake is van ontstoken darmen.
Lizzy schreef:Voor mensen... Ik heb er al vele geprobeerd maar vind deze toch nog steeds het fijnst:Idd deze, of de multibillion van solgar
pike schreef: ↑ma 21 mar 2022, 22:10 Dank je Lizzy!Oh sorry, lavage meende ik
Ik weet niet wat je bedoelt met la age ... tikfout of?/ Dus jij gaat ervan uit dat er nog over is, klinkt wel plausibel zoals je dat zegt. Er is geen antibiotica gegeven. En er zijn geen ontstekingen. Darm is gezond. Alleen even leeg en schoon. Dus ik dacht dat het een goed idee was om een kuurtje te geven? En inderdaad vezelrijk eten. Maar eigenlijk eten we zowiezo al vezelrijk.
Siberienne schreef: ↑di 22 mar 2022, 09:03 Oh sorry, lavage meende ikDie term kende ik nog niet anders had ik wel begrepen dat dat er moest staan![]()