Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door sam28
Dank jullie wel. Ik heb vandaag een leuk oppas klusje en zal in het ff voorstellen Cato topic wat foto's plakken!! :biggrin2:

Ik voel nog erg instabiel maar gelukkig wel mentaal iets beter dan het was. Ik ben zo blij (geweest) met jullie input! Ik kan niet vaak genoeg dankjewel zeggen!!! :-* :-*
Door Kim_S
Kaela schreef: za 19 mar 2022, 12:47 Het klinkt als een geweldig gesprek en een hele goede ontwikkeling in jullie relatie. Duidelijk aan elkaar kunnen aangeven wat je voelt en nodig hebt én daar van elkaar zulke mooie antwoorden op krijgen is echt fantastisch. Er zijn mensen die dat na 30 jaar samen zijn nog niet kunnen.

En dan moet je nog aan het werk, om oplossingen te bedenken waar jullie beide gelukkig mee zijn. Maar zo te horen hebben jullie daar allebei in laten zien je best voor te willen doen.

Laat je emotie nu maar zijn plek vinden. Het was nogal wat, de afgelopen week. Ik vind je een prachtig, dapper en lief mens, kanjer.
Mooi gezegd! Sluit ik me helemaal bij aan :-*
Door Ronald
Wat fijn Sam... Je hebt de afgelopen dagen van alles in je hoofd gehaald en in een enorme rollercoaster gezeten. Nu er dan een goed gesprek is geweest, waarbij input van twee kanten kon komen, is het logisch dat die opgebouwde spanning er uit komt. En dat je daarbij moet huilen? Ach... bij tijd en wijle zijn we allemaal toch wel een beetje emotioneel incontinent? Zo noem ik het altijd. En dan moeten mensen lachen om de manier waarop ik het zeg. Maar het is wel zo. Opgebouwde spanning moet er linksom of rechtsom uit.

Geweldig dat jullie elkaar zo kunnen steunen. En dat A je nu ook kan bevestigen dat je leuk bent. Gewoon. Omdat jij het bent!

Ik gooi er gewoon een knuffel tegenaan :bigarmhug:

En voor de rest ben ik het met Karin eens... Die kan het ontzettend goed verwoorden.
Door hannabelgje
Dikke knuffel Sam. Ik ben blij dat jullie het uit hebben kunnen praten.
Hier gaat het meer dan ok. Afgelopen weekend weer lekker samen geweest. Ik heb zijn vrienden ontmoet en dat was heel gezellig. Ik vind hem steeds leuker worden, maar het afscheid wordt voor mij steeds moeilijker. Ik mis hem ontzettend als ik weer alleen thuis ben. Ik heb dat nooit eerder gehad en vind het lastig. Maarja ook wel goed natuurlijk dat ik dat zo voel.
Morgenavond toch maar weer die kant op rijden.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Door hannabelgje
Hoe gaat het met de mede daters hier?
Ik heb het wat lastig. Ik heb meneer sinds dinsdag niet meer gezien en ga hem maandag pas weer zien. Dat vinden we beide erg moeilijk.
Ik hoop dat het hem een beetje stimuleert om de stap te nemen om de kinderen op de hoogte te stellen. Ik snap ook dat dat voor hem heel moeilijk is. Ik probeer daar een beetje buiten te blijven omdat ik hem niet wil pushen.
Nog twee nachtjes slapen pffff

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Door Ronald
Knap vervelend dat er zoveel tijd tussen zit. En dat je er zo min bij voelt (hoe zeg je dat ook alweer in het Nederlands?).

Maar wel fijn dat hij het ook niet ideaal vindt. Dat geeft de burger moed.

Morgen stap ik op de motor om een blokje om te gaan. Er gaat ook iemand mee op haar eigen motor. Allebei eenzelfde hobby is ook wel leuk natuurlijk. Maar ze zei wel specifiek dat ze graag samen wilde rijden. En samen met mij dus.

Voor de rest is het nog steeds vooral niet-daten ;)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door