Ik had een hele collectie nep takken, dummies etc omdat mevrouw sowieso afwisseling wenst. Maar niks kon een goeie boomstam verslaan.
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
MarijeEnBoomer schreef: ↑do 17 mar 2022, 17:50 SuccesNou, dat geeft de burger weer lekker moed Marije![]()
Ik had een hele collectie nep takken, dummies etc omdat mevrouw sowieso afwisseling wenst. Maar niks kon een goeie boomstam verslaan.
MarijeEnBoomer schreef: ↑do 17 mar 2022, 21:36 Fijn dat je wat aan mijn bijdrage hebtJa, het is echt fantastisch
![]()
kiara schreef: ↑vr 18 mar 2022, 08:57DezeDaar kun je je hond eigenlijk alleen mee laten rondlopen als je zoals ik op het verlaten Zweedse platteland woont waar je nooit iemand tegenkomt. In een land als Nederland denkt iedereen anders dat je hond in je nachtkastje heeft zitten wroeten.
Anne in Zweden schreef: ↑vr 18 mar 2022, 14:57 Daar kun je je hond eigenlijk alleen mee laten rondlopen als je zoals ik op het verlaten Zweedse platteland woont waar je nooit iemand tegenkomt. In een land als Nederland denkt iedereen anders dat je hond in je nachtkastje heeft zitten wroeten.![]()
Maar zonder gekheid: wij hebben die ook, en ze zijn geweldig. En vooral: veilig.
Anne in Zweden schreef: ↑vr 18 mar 2022, 14:57 Daar kun je je hond eigenlijk alleen mee laten rondlopen als je zoals ik op het verlaten Zweedse platteland woont waar je nooit iemand tegenkomt. In een land als Nederland denkt iedereen anders dat je hond in je nachtkastje heeft zitten wroeten.Volgens mij hebben we daar al eens een topic over gehad. In een heel ver verleden![]()
Maar zonder gekheid: wij hebben die ook, en ze zijn geweldig. En vooral: veilig.
Anne in Zweden schreef: ↑vr 18 mar 2022, 14:57 Daar kun je je hond eigenlijk alleen mee laten rondlopen als je zoals ik op het verlaten Zweedse platteland woont waar je nooit iemand tegenkomt. In een land als Nederland denkt iedereen anders dat je hond in je nachtkastje heeft zitten wroeten.Dat zei mijn zoon ook net![]()
Inge en Bono schreef: ↑vr 18 mar 2022, 15:12O echt wat een monsters![]()
Maar buiten waarschijnlijk totaaaaaaaal niet boeiend, aldus Mila die er dezelfde voorkeuren als Sjoerd op na lijkt te houden
Miel is van het type: 'aaaah dennenappel, ooooh stokkie, joehoe gedroogde drol, halloooo stukje papier, whoehoooeee blikje energydrank, yes pakje sigaretten' enzovoorts zeg maar![]()
Zo'n 'uit het nachtkastjelijkend object'zou het voor de Mila misschien een kwart wandeling goed doen en daarna mag ik 'm zoeken
Maar proberen kan altijd![]()