Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door MillyMol
Ina schreef: di 15 mar 2022, 14:46 Owww.....wat een leuke meneer :biggrin2:
Heb net een half uur zitten kijken hoe hij kalfskroketjes maakt ..... en zit te kijken hoe hij samen met zijn kleindochter bitterballen aan het maken is.
Ga het filmpje maar naar mn man sturen.....leuk klusje voor a.s. weekend :D
Tip: begin vrijdag als dat lukt. De bouillon moet het liefst een nacht koud staan met he kalfsvlees erin voordat je dat eruit haalt. Enfin: meneer Cees kan dat beter uitleggen dan ik. ;D
Door MillyMol
pike schreef: di 15 mar 2022, 18:25 Ze zien er heerlijk uit :dribble:
Maggi? Houdt er rekening mee dat maggie voor zo’n 25% uit zout en vetsin bestaat. Dus als je de ragout flauw vindt kan je ook zelf zout naar behoefte toevoegen. Of wat bouillonpoeder of soeppoeder waar geen vetsin in zit. Geeft hetzelfde effect. Ik kruid bv het zelfgemaakte gehaktbrood met uiensoeppoeder.
Bedankt voor de tip!
Door Ina
MillyMol schreef: di 15 mar 2022, 19:13 Tip: begin vrijdag als dat lukt. De bouillon moet het liefst een nacht koud staan met he kalfsvlees erin voordat je dat eruit haalt. Enfin: meneer Cees kan dat beter uitleggen dan ik. ;D
Hij moet nog eerder beginnen, want hij besloot dat hij de draadjesvleesversie wil maken :D ....dus de slowcooker gaat eindelijk een gebruikt worden voor wat anders als bonebroth voor de honden :biggrin2:
Door Kaela
Eindelijk weer eens bij de paardjes geweest. Heerlijk weer, leuke les en ik voelde me onwijs welkom. Na de les in de zon met elkaar thee gedronken en ook heel fijn gepraat over dingen die momenteel voor mij heel moeilijk zijn. Heeft me opgelucht en goede inzichten gegeven. Waar ik hopelijk weer een stapje verder mee kan. Was een extra cadeautje op een toch al zo fijne ochtend!
Door Kromfohrlanders
Wat fijn dat deze ochtend je zo goed gedaan heeft. En heel fijn dat je daar zulke fijne mensen hebt waar je moeilijke dingen mee kan en wil bespreken. Is heel fijn af en toe eens te luchten en je ei kwijt te kunnen.
Was er natuurlijk ook heerlijk weer voor. Geeft een mens weer nieuwe energie.

Karen
Door sam28
Kaela schreef: wo 16 mar 2022, 14:10 Eindelijk weer eens bij de paardjes geweest. Heerlijk weer, leuke les en ik voelde me onwijs welkom. Na de les in de zon met elkaar thee gedronken en ook heel fijn gepraat over dingen die momenteel voor mij heel moeilijk zijn. Heeft me opgelucht en goede inzichten gegeven. Waar ik hopelijk weer een stapje verder mee kan. Was een extra cadeautje op een toch al zo fijne ochtend!
Klinkt als een enorm fijne en waardevolle ochtend!!! :)
Door Kaela
Dat was het zeker! En ik ben er dan wel onwijs moe van, maar ik ben tien keer liever moe van (eigenlijk nauwelijks) iets doen, dan van alleen maar bestaan.

Het fijne weer doet ook zo goed. Ik hoop dat jullie daar ook van genieten!
Door dinky89
Dat mooie weer is zeker genieten!
Vanmorgen de auto ontdaan van het saharazand dus die glimt weer mooi blauw :) vanmiddag denk ik de verticuteerhark oppakken om het gazon te ontdoen van het mos in de hoop dat het weer grasveld wordt
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door