Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Cathelijn schreef: di 15 mar 2022, 07:44 Ze leren meestal alleen van dingen die niet nodig zijn ::)
Sterkte met de patiënt en hopelijk geneest hij snel en goed :-*
Ja! Dat dus!

Ik zweer je, ik zie Biscuit nog zo kijken naar Linga terwijl Linga een hondendrol op at. Biscuit was toen iets van 1 jaar. Je zag Biscuit echt denken "hee, dat kun je eten!". En vanaf dat moment eet Biscuit dus ook hondenpoep. Echt heel erg niet nodig :-X ;D
Lizzy schreef:Sjoerd heeft zichzelf volledig genezen verklaard. Wat ie nog niet weet is dat ie de komende dagen aan de riem moet :-X . Ja, meneertje koekenpeertje springt in iedere gore sloot die we tegen komen en neemt daar ook altijd wat slokjes uit ::)
Hopelijk gedraagt je meneertje zich een beetje aan de lijn :biggrin2:
Fijn dat in ieder geval hij vindt dat hij beter is. ;)
Oh wat een schrik Lizzy
Ik heb het indertijd met Tessa ook gehad
Gras was doordrenkt na langdurige regen
Een andere eigenaar gooide stokken
Ik had hem al gevraagd hiermee op te houden . Maar helaas , mevrouw vlo dook boven op een stok . Ook zij had een dergelijk gat . Maar het is ook snel genezen , het aangelijnd wandelen was een crime
Jee zeg... :o Wat zal je geschrokken zijn. En dan ook nog zo lang moeten wachten voordat je bij de dierenarts terecht kan. Je kan de klok wel vooruit kijken. Gelukkig lijkt het mee te vallen, hopelijk geneest het verder uit zichzelf goed in combi met metacam. Wel heel fijn dat ie zichzelf al genezen heeft verklaard. ;) Snap dat je hem uit voorzorg voor nu even aangekoppeld houdt. Viezigheid bij zo'n open wond wil je echt niet. Of een andere tak. :-X Eerst maar genezen. Sterkte (ook voor jullie met het aanlijnen, zal wel even wennen zijn voor hem) en een knuf voor Sjoerd. :-*
Tandjes :o .... 100duizend honden lopen dagelijks met stokken te zeulen zonder dat het baasje er bij stil staat wat er mis kan gaan ..... en gaat er ook (bijna) nooit iets mis
En dan ben je je er zo van bewust en 'corrigeer' je die spikkel elke keer als hij het wel doet.....en dan toch nog fout gaan in die split-second :-X

Hopelijk is het gat snel genezen zodat hij weer lekker vrij zijn pootjes kan strekken .... en er van uit gaande dat een ezel zich in het algemeen maar 1 keer stoot, dit ook een eenmalig 'foutje' was voor hem :)
Ina schreef: di 15 mar 2022, 12:53 Tandjes :o .... 100duizend honden lopen dagelijks met stokken te zeulen zonder dat het baasje er bij stil staat wat er mis kan gaan ..... en gaat er ook (bijna) nooit iets mis
En dan ben je je er zo van bewust en 'corrigeer' je die spikkel elke keer als hij het wel doet.....en dan toch nog fout gaan in die split-second :-X

Hopelijk is het gat snel genezen zodat hij weer lekker vrij zijn pootjes kan strekken .... en er van uit gaande dat een ezel zich in het algemeen maar 1 keer stoot, dit ook een eenmalig 'foutje' was voor hem :)
Het is een kerel hè... Met ADHD en zo. En een spikkel. Dus ik denk dat Sjoerd gewoon gaat bewijzen dat hij geen ezel is. En dat hij zich meerdere malen aan allerlei soorten stenen gaat stoten. Maar hopelijk niet met van dit soort verrassingen.
Potverdorie zeg, die klere takken ook altijd. Gelukkig viel de schade mee, alhoewel ik het zelf best wel een gat vind :-X Hopelijk sluit het snel.
Of hij er wat van leert dat betwijfel ik, gezien mijn ervaringen met Pike. Want als dit nou meneertje Pike was overkomen, dan zou dat als volgt gaan: Die tak pak ik nooooooooiiit meer vast hoor! Ik pak wel een andere ;D ;D ;D ;D
Net als die fiets waar hij op het laatste moment voor sprong en die hij over zich heen kreeg met fietser en al. Van schrik een enorme brul en een enorme wolk van kliervocht om zich heen en hij dook de rietkraag in. En daarna had een heilig ontzag voor die fiets met die meneer erop, maar andere fietsen daar sprong hij net zo vrolijk nog steeds voorlangs. Die deden zoiets niet ;D ;D ;D Dat is nou echte Fauvenlogica.
Sterkte ermee en succes met lopen aan de lijn :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door