En bij het buiten zijn met bijbehorend kletsen met de buren merkte de buurvrouw op dat ik was afgevallen. Ben nu 6 kg kwijt in 2 jaar tijd dus dat was fijne opsteker

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
dinky89 schreef: ↑zo 13 mar 2022, 17:47 Heerlijk met korte mouwen buiten kunnen vertoevenAltijd fijn als dat opgemerkt wordt. Daar word je vrolijk van.![]()
En bij het buiten zijn met bijbehorend kletsen met de buren merkte de buurvrouw op dat ik was afgevallen. Ben nu 6 kg kwijt in 2 jaar tijd dus dat was fijne opsteker![]()
pearlsofpassion schreef: ↑ma 14 mar 2022, 06:53 Ik kan een beetje skiën (maar niet schaatsen.Nee, ze hebben geen staalkanten en ze zijn lang en smal. Bijkomend probleem: meneer S ziet het nut niet van bochten draaien. Hellingen zijn om zo hard mogelijk vanaf te racen.), en met langlaufski's een stevige en lange helling af lijkt me idd een serieuze uitdaging. Daar kan je toch niet zo gemakkelijk bochten mee pakken lijkt me, laat staan met de zijkant in de sneeuw snijden.
sam28 schreef: ↑ma 14 mar 2022, 08:46 Gaaf Siberienne!!Ik ben ooit eens meegeweest op een skitrip. En nee, geen ski aangeraakt. Maar wel aardig mee kunnen doen met de après-ski.
Mag ik mee met de apres ski? Ik denk dat als ik naar een ski kijk ik al vanalles breek.