Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door sam28
eelke schreef:Hoe is het vandaag, Sam?

Ik knap op zich wel op. Zolang ik niet praat ben ik klachtenvrij, althans, de klachten waarvoor je in isolatie moet. Praten triggert wel hoesten. Maar goed, genoeg om wel weer de deur uit te durven.
Verder ontzettend moe. Ik moet echt slapen overdag anders is het niet te doen. Mijn smaak en geur zijn wel terug aan het komen/er veranderd iets. Ik proef wel weer dingen, maar nog niet de echte smaken. Bij tomatensaus bv niet de smaak van tomaten maar alleen 'zuur'. Maar het is wel weer iets en het geeft me wel hoop op niet langdurig volledig alles kwijt zijn.

Conditie is ook helemaal weg. Toch echt wel pittig hoor. Ik ga ik echt nog wel even last van hebben.
Ik ben voorzichtig positief. Gisteravond heb ik een extra slaappil genomen. Het zijn mijn noodpillen die ik sporadisch extra kan slikken als nodig.
Gister kon ik echt de deur niet uit maar heb vandaag een illegaal rondje in het stille bos gelopen. 2x echt mensen tegen gekomen op minimaal 5 meter afstand. De rest kon ik ontwijken door een ommetje te maken.

Continu hoesten heeft plaatsgemaakt voor af en toe een flinke hoestbui, de corona rivier die ongecontroleerd mijn neus uitliep is aardig opgedroogd evenals om de 5 minuten niezen.
Ik snuit nog veel maar het loopt er niet meer dun uit. Ik heb het nog wel heet/koud/heet/koud maar tot nu toe geen koorts meer kunnen ontdekken. De intense pijn die ik overal had heeft plaats gemaakt voor een vage pijn overal.
Ik zeg progressie.. Hopelijk blijft dat zo vandaag hoewel ik nu wel afgedraaid ben. Moest ook nog een telefonisch therapie uurtje hebben en dingen regelen via de telefoon.

Wat jij beschrijft over moeheid, conditie en je smaak en reuk heb ik allemaal niet. Hoewel ik conditie pas echt ga merken als ik weer echt ga hardlopen en fietsen.
Door sam28
Ik leek vandaag wel iets beter maar heb denk ik teveel gedaan o.a een illegaal -hoe blijf ik psychisch ook gezond- rondje bos met een vriendin op een beetje afstand, die net vers uit isolatie is. Ben echt gesloopt.

Super verkouden, nu ook weer snikheet omdat ik ff de grote vriezer wilde ontdooien voor de nacht. Dus koelbox uit berging, stekker eruit (ja das ook een onderneming met een coronahoofd), kijken wat de prullenbak in mag (alles waar een bereidingdatum opstaat uit 2019 :( ), Cato uit lege vriezer plukken, Rest in koelbox en in een koeltas met extra ijs erop en een stuk karton en wat handdoeken tegen het ontdooien. Cato uit lege vriezer plukken, bak heet water in de vriezer, lade in vaatwasser, Cato uit lege vriezer plukken. Handdoeken voor de vriezer leggen, Cato uit lege vriezer plukken, vriezer barricaderen tegen Cato. Nu weer op de bank, en ben ik heet. Met 2 katten in de woonkamer omdat Siepie uiteraard de keuken ook machtig interessant vind.

Ik denk dat maandag aan het werk niet gaat. :-[
sam28 schreef: za 12 mar 2022, 19:33 Ik leek vandaag wel iets beter maar heb denk ik teveel gedaan o.a een illegaal -hoe blijf ik psychisch ook gezond- rondje bos met een vriendin op een beetje afstand, die net vers uit isolatie is. Ben echt gesloopt.

Super verkouden, nu ook weer snikheet omdat ik ff de grote vriezer wilde ontdooien voor de nacht. Dus koelbox uit berging, stekker eruit (ja das ook een onderneming met een coronahoofd), kijken wat de prullenbak in mag (alles waar een bereidingdatum opstaat uit 2019 :( ), Cato uit lege vriezer plukken, Rest in koelbox en in een koeltas met extra ijs erop en een stuk karton en wat handdoeken tegen het ontdooien. Cato uit lege vriezer plukken, bak heet water in de vriezer, lade in vaatwasser, Cato uit lege vriezer plukken. Handdoeken voor de vriezer leggen, Cato uit lege vriezer plukken, vriezer barricaderen tegen Cato. Nu weer op de bank, en ben ik heet. Met 2 katten in de woonkamer omdat Siepie uiteraard de keuken ook machtig interessant vind.

Ik denk dat maandag aan het werk niet gaat. :-[
;D ;D ;D

Sorry... *proest*

Beterschap, arme ziel. :-*

Eelke ook een :-* !
Door dinky89
Klinkt als een hele onderneming zo met de hulp van Cato :biggrin2: wandeling + vriezer klinkt ook zonder Cato wel als hele onderneming. Nu dus maar goed je rust pakken met de poezels lekker om je heen ;)
Ronde 2 op mn werk met positieve collega’s is begonnen, waarvan 2 het voor de 2de keer hebben en 1 collega behoorlijk ziek :-[ …..
Hier thuis is, sinds zondag, nr 3 positief, ook schoonouders beiden positief :'( :'( ….. pfff….. ik werk vandaag een dag extra omdat het echt niet anders kon….. hopelijk blijft het hierbij…..
Door sam28
ooh bah Cindy! Ik hoop voor je dat je niks hebt opgelopen en dat je niet alle diensten op gaat lossen.

Ik ben nog steeds niet helemaal beter. Maar gelukkig mag ik wel officieel uit isolatie vandaag van de GGD. ;)
Door Tibbies
Cindy, ik hoop voor je dat je de dans weer ontspringt.

Sam, fijn dat je nu weer vrij naar buiten kunt en dat je je maar snel weer helemaal beter voelt.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Door sam28
Nou, ik was op mijn werk voor het eerst weer. Ik ben al weer onderweg naar huis. Ga ff een knuffel halen bij A nog en dan naar huis. Ik stond om 7.25 al te janken op het OK complex tussen mijn collega's en als je naar me wijst jank ik weer. Ik ben zo ontzettend slap nog. Ik jank zelden en al helemaal niet op m'n werk.
Door Lizzy
sam28 schreef: ma 21 mar 2022, 08:35 Nou, ik was op mijn werk voor het eerst weer. Ik ben al weer onderweg naar huis. Ga ff een knuffel halen bij A nog en dan naar huis. Ik stond om 7.25 al te janken op het OK complex tussen mijn collega's en als je naar me wijst jank ik weer. Ik ben zo ontzettend slap nog. Ik jank zelden en al helemaal niet op m'n werk.
Dat klinkt nog niet alsof je er helemaal lekker bovenop bent nee. Nog even wat langer de tijd nemen voor herstel :-*
Door eelke
Ik geloof dat ik sinds dit weekend pas weer het idee heb dat ik mezelf weer een beetje terug ken. Dus dat was dan toch 2,5 week ziek. En ook te snel weer van start, achteraf gezien.

Mijn smaak en reuk zijn wel weer voor een groot gedeelte terug. Sommige dingen nog flauw of smaken anders, maar hier al erg blij mee.
Door Lizzy
eelke schreef: ma 21 mar 2022, 12:17 Ik geloof dat ik sinds dit weekend pas weer het idee heb dat ik mezelf weer een beetje terug ken. Dus dat was dan toch 2,5 week ziek. En ook te snel weer van start, achteraf gezien.

Mijn smaak en reuk zijn wel weer voor een groot gedeelte terug. Sommige dingen nog flauw of smaken anders, maar hier al erg blij mee.
Pfft. Jij hebt het ook echt zwaar te pakken gehad zeg :-\ . Fijn dat het eindelijk een beetje beter begint te gaan :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door