eelke schreef:Hoe is het vandaag, Sam?Ik ben voorzichtig positief. Gisteravond heb ik een extra slaappil genomen. Het zijn mijn noodpillen die ik sporadisch extra kan slikken als nodig.
Ik knap op zich wel op. Zolang ik niet praat ben ik klachtenvrij, althans, de klachten waarvoor je in isolatie moet. Praten triggert wel hoesten. Maar goed, genoeg om wel weer de deur uit te durven.
Verder ontzettend moe. Ik moet echt slapen overdag anders is het niet te doen. Mijn smaak en geur zijn wel terug aan het komen/er veranderd iets. Ik proef wel weer dingen, maar nog niet de echte smaken. Bij tomatensaus bv niet de smaak van tomaten maar alleen 'zuur'. Maar het is wel weer iets en het geeft me wel hoop op niet langdurig volledig alles kwijt zijn.
Conditie is ook helemaal weg. Toch echt wel pittig hoor. Ik ga ik echt nog wel even last van hebben.
Gister kon ik echt de deur niet uit maar heb vandaag een illegaal rondje in het stille bos gelopen. 2x echt mensen tegen gekomen op minimaal 5 meter afstand. De rest kon ik ontwijken door een ommetje te maken.
Continu hoesten heeft plaatsgemaakt voor af en toe een flinke hoestbui, de corona rivier die ongecontroleerd mijn neus uitliep is aardig opgedroogd evenals om de 5 minuten niezen.
Ik snuit nog veel maar het loopt er niet meer dun uit. Ik heb het nog wel heet/koud/heet/koud maar tot nu toe geen koorts meer kunnen ontdekken. De intense pijn die ik overal had heeft plaats gemaakt voor een vage pijn overal.
Ik zeg progressie.. Hopelijk blijft dat zo vandaag hoewel ik nu wel afgedraaid ben. Moest ook nog een telefonisch therapie uurtje hebben en dingen regelen via de telefoon.
Wat jij beschrijft over moeheid, conditie en je smaak en reuk heb ik allemaal niet. Hoewel ik conditie pas echt ga merken als ik weer echt ga hardlopen en fietsen.