Ik word heel erg blij van die mooie seniorenfoto's (en ook een klein beetje verdrietig, omdat ik mijn eigen senior zo mis).
Mooie foto's van nog mooiere honden!
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Doranto schreef: ↑zo 06 mar 2022, 18:18 Vanmiddag maar even een fotootje gemaakt van onze (gelukkig nog) vitale senior.Leuk, de Beaucerons ook weer eens in beeld
Op de voorgrond ons 10 jarig mannetje, met daarachter zijn 5 jarig vriendinnetje Phemke.
Honyx+Phemke-2022-03-06.jpg
Siberienne schreef: ↑do 10 mar 2022, 14:42 Aaah wat een liefie Robian!Dat is het... het enige "nadeel" wat ik hem toe kan dichten is dat hij via je linker neusgat je rechter oor schoon weet te maken
rosmin schreef: ↑ma 14 mar 2022, 17:30 Wat we een leuke senioren komen erbij in de galerijOef, da's best spannend inderdaad. Maar het gaat vast goed, en nietsdoen is ook geen optie in dit geval. Wanneer moet ze?![]()
Roxy gaat deze week voor gebitsbehandeling, helaas konden we dit niet meer uitstellen; een van de kiezen is gescheurd en ze heeft een ontsteking ,
We hopen dat alles goed gaat verlopen; nu eerst het bloedonderzoek afwachten. Vind het op deze leeftijd wel spannend worden, narcose en herstellen.
CindyMayella schreef: ↑za 12 mar 2022, 14:32 Hier onze seniorenAh schattige foto's zeg…. Nog geen grijze haren te zien
... Je merkt wel dat Appie wat strammer is en niet meer altijd zo lang wil lopen…. En beiden hebben ze, helaas, een aantal vetbobbels… Daar hebben ze gelukkig geen last van….
rosmin schreef: ↑ma 14 mar 2022, 17:30 Wat we een leuke senioren komen erbij in de galerij![]()
Roxy gaat deze week voor gebitsbehandeling, helaas konden we dit niet meer uitstellen; een van de kiezen is gescheurd en ze heeft een ontsteking ,
We hopen dat alles goed gaat verlopen; nu eerst het bloedonderzoek afwachten. Vind het op deze leeftijd wel spannend worden, narcose en herstellen.