Ingeborg1958 schreef:Ik heb geen hond maar een poes die graag aan een tuigje mee naar buiten gaat. Helaas kan ik niet van onze omheinde oprit af met haar. Zoveel honden die gewoon los rond wandelen met baasjes die druk zijn met hun mobieltje. Moet er niet aan denken wat er gebeurt als ik met Nooshi zou lopen en er komt een loslopende hond aan!!
Wat ik trouwens ook niet begrijp is dat wij verschillende kennissen hebben die hier gezellig aan de bel trekken om koffie te drinken mét hond!! Hoe dan??
En als je er dan vriendelijk iets van zegt vinden ze dat overdreven.
Ligt er helemaal aan wat de hond van katten vindt. Hier altijd honden samen met katten gehad. En de honden gaan ook mee naar ouders, zussen en vrienden die katten hebben. Nooit een probleem.
Maar pfffff Lizzy, ik deel je ervaring. De honden groeien hier volgens mij aan de boom. En veel "maar de mijne doet niks". Nee, maar de mijne is daar klaar mee, met haar 13,5 lentes en zit niet meer te wachten op die springdingen en stoomwalzen. En ja, dan heb ik een valse herder. Al snauwt ze ze alleen maar weg, meer lef heeft ze niet.

En ze zit tegenwoordig altijd vast met wandelen, omdat ze anders alleen druk is met de krant lezen en doen we er drie keer zo lang over

Gelukkig een plek gevonden waar je nooit iets tegen komt, maar ja, dat heb ik vaker gedacht en dan zien mensen je een paar keer lopen en ja hoor, weg is de rust.
Verstuurd vanaf mijn M2102J20SG met Tapatalk