Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door sam28
Tibbies schreef:Sam, ben je positief getest ?
Beterschap.
Mega positief. Ik hang op de bank, te ziek om iets te doen. Gelukkig niet energieloos maar vooral overal pijn, hoofdpijn en episch verkouden.
Door sam28
Nee, idd. Een nasty "griep op steroïden". Ik zit er ff flink doorheen.

A zou gister langskomen maar is uiteindelijk niet geweest. Ze krijgt via The Lesbian Network 2 vluchtelingen uit Oekraïne in huis, waarschijnlijk zaterdagochtend en moest opruimen en ruimte maken in haar kledingkast. Daarnaast had ze vandaag een belangrijk ding voor haar werk en was daar ook heel druk mee en zo zat ze gister om 19.15 nog thuis met hartkloppingen en een lichte paniekaanval vanwege de workload ipv via de supermarkt mijn richting op. Ik voel me wat verloren en een paria ondanks dat ik te ziek ben om echt iets te doen. Ik snap tot op het bot dat ze niet is geweest en heb haar zelfs 2x voorgesteld om thuis te blijven maar ik vind het nu toch heel klote omdat het ook een fijne break was in alle isolatie en isolatie is iets wat ik vreselijk slecht trek.
Door Ronald
Klinkt heel bekend Sam... Ik heb een virtuele knuffel voor je :bigarmhug:

Heel veel sterkte en vooral beterschap.

Helpt bellen met A niet? Of word je dan juist extra getriggerd? Misschien met iemand anders dan?
Door sam28
hannabelgje schreef:Hier flink verkouden maar negatief getest.
Fijn dat je negatief bent Hanna!
Ronald schreef:Heel veel sterkte en vooral beterschap.

Helpt bellen met A niet? Of word je dan juist extra getriggerd? Misschien met iemand anders dan?
Thnx! Ook voor de virtuele knuffel.
A heeft me zo net even gebeld. Haar demo ging niet door en hoeft voorlopig alleen nog maar te werken en te zorgen dat haar huis 2 personen en een hond kan huisvesten vanaf zaterdag. Verder heb ik vrienden opgedragen me te bellen als ze tijd hebben. :biggrin2:
Moeten ze maar niet aanbieden om iets voor me te doen. ;D
Door eelke
Hoe is het vandaag, Sam?

Ik knap op zich wel op. Zolang ik niet praat ben ik klachtenvrij, althans, de klachten waarvoor je in isolatie moet. Praten triggert wel hoesten. Maar goed, genoeg om wel weer de deur uit te durven.
Verder ontzettend moe. Ik moet echt slapen overdag anders is het niet te doen. Mijn smaak en geur zijn wel terug aan het komen/er veranderd iets. Ik proef wel weer dingen, maar nog niet de echte smaken. Bij tomatensaus bv niet de smaak van tomaten maar alleen 'zuur'. Maar het is wel weer iets en het geeft me wel hoop op niet langdurig volledig alles kwijt zijn.

Conditie is ook helemaal weg. Toch echt wel pittig hoor. Ik ga ik echt nog wel even last van hebben.
Door Lizzy
Jeetje Eelke, blij dat je op aan het knappen bent maar pfft, dit is pittig zeg! Valt me echt tegen zoals jij en Sam het meemaken! Mijn broer en zijn vrouw zijn 1 dag niet lekker geweest.... Haar vader daar in tegen is weer dood ziek geweest. Maar zijn vrouw heeft weer 3 keer geniest. Toch bizar, hoe verschillend mensen reageren op het virus? Zouden jullie misschien een combinatie van virussen op hebben gelopen..?
Door dinky89
Ik hoor met Omikron best veel dat mensen er niet enorm ziek van zijn geweest of enkele dagen maar dat vooral de vermoeidheid erg tegenvalt en wat langer aanhoud.

Wel fijn dat er al weer smaak terugkomt Eelke :) Wel balen dat het herstel nog niet zo vlot gaat als je zou willen.
Sam beterschap! Neem je tijd om rustig uit te zieken :-*
Door hannabelgje
Mijn collega vertelde dat zijn jongste dochter en vrouw afgelopen weekend beide opgenomen waren in het zkh. Zijn wel beide longpatient. Nu gaat het gelukkig weer beter.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Door eelke
Ik hoor echt wel veel van mensen om mij heen die echt ziek zijn. Zou me niet verbazen als dit geen omicron is...

Al hebben we hier in Brabant onze weerstand goed om zeep geholpen met carnaval natuurlijk...
Door Siberienne
Lizzy schreef: vr 11 mar 2022, 07:59 Jeetje Eelke, blij dat je op aan het knappen bent maar pfft, dit is pittig zeg! Valt me echt tegen zoals jij en Sam het meemaken! Mijn broer en zijn vrouw zijn 1 dag niet lekker geweest.... Haar vader daar in tegen is weer dood ziek geweest. Maar zijn vrouw heeft weer 3 keer geniest. Toch bizar, hoe verschillend mensen reageren op het virus? Zouden jullie misschien een combinatie van virussen op hebben gelopen..?
Ik vind dat echt niet zo raar; dat geldt voor heel veel virussen wel, ook bij influenza varieert het van 1x niezen tot in het ziekenhuis belanden. Bij bv EBV (Pfeiffer) is het ook een variatie tussen niks en maanden ziek en moe. Er is best veel biologische variatie in de mensheid…

(Ik zat gisteren met iemand te praten waarvan het hele gezin ‘raar’ doet; zijn zoon in een klasje, 7 vd 8 ziek, behalve hij, andere zoon partner ziek, hij niks en de man met wie ik praatte ook lang contact gehad met iemand die de dag erna pos bleek, hij ook niks. Leek wel een familie trekje… ongevoelig voor Corona…)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door