Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door hannabelgje
Het is nu ook facebook official lol. Ik durfde dat niet ivm zijn kinderen. Maar hij durfde dat risico wel te nemen. Ik vind het nog steeds eng. Beetje lullig mochten zijn kinderen er op die manier achterkomen. Binnenkort kennismaking met de moeder van zijn kinderen en dan gaan ze het ook aan de kinderen vertellen. Dat wordt lastig want de jongste van 8 vindt dat papa en mama gewoon weer bij elkaar moeten gaan wonen. Ik vind dat best spannend.
Maar ik ben super blij met mijn meneer.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Door sam28
Ach ja, kinderen willen dat natuurlijk het liefst. Ben jij zijn eerste vriendin die hij aan de kinderen voorstelt? Dat maakt het natuurlijk wel heftiger voor ze. De kinderen van A hebben al eerder iemand gezien dus die vrouw heeft de weg voor me vrij gemaakt. ;)

Het museum van zondag gaat waarschijnlijk niet door, dat gaan we dan 2 weken later maar doen. Als ik weer beter ben.
Door hannabelgje
Nee ik ben de tweede. Maar hij heeft inmiddels beter contact met met de mama waardoor de jongste vindt dat ze gerust weer samen kunnen wonen. Want ze maken toch geen ruzie. Tja

Door eelke
Inderdaad, en jij hebt er ook wel wat over te zeggen hé, als jij het eng vindt. Tis niet dat hij het mag beslissen omdat het zijn kinderen zijn :)

Verder klinkt het hier allemaal nogal oké, leuk om te lezen allemaal zeg.
Door hannabelgje
Ronald schreef:Appt ze me net. Want ja, we hebben al wel telefoonnummers uitgewisseld.
"Ik vind het super om weer eens af te spreken"...

Potverdikkeme...
Nou zo te horen vindt ze je heel erg leuk Ronald.

Door Ronald
hannabelgje schreef: ma 14 mar 2022, 07:15 Nou zo te horen vindt ze je heel erg leuk Ronald.

Ja, en dat is best wel een beetje eng...
sam28 schreef:Vindt jij haar ook leuk Ronald? :)
Niet van die moeilijke vragen stellen hè... Ik vind het al lastig genoeg ;)

Ja, ik vind haar best wel leuk. Maar ik weet nog niet of ik haar leuk vind als vriendin of als mijn vriendin...
Door Kaela
Ronald schreef: ma 14 mar 2022, 10:42 Ja, en dat is best wel een beetje eng...

Niet van die moeilijke vragen stellen hè... Ik vind het al lastig genoeg ;)

Ja, ik vind haar best wel leuk. Maar ik weet nog niet of ik haar leuk vind als vriendin of als mijn vriendin...
Dat hoeft nu ook nog niet. Daar kom je vanzelf achter en dat mag ook even tijd kosten. Als ze je echt leuk vindt, geeft ze je die tijd, dat ben je waard.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door