Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Kaela
Wat een heerlijke geluksmomentjes Ronald, PoP en Sieberienne!

Wij hebben vanmorgen de eerste grote aankopen van de baby uitzet gedaan. Met grote sponsoring van de opa’s en oma’s. Nu hebben we een hele mooie kinderwagen en een super-de-luxe autostoeltjes. En we hebben wat interessante dingen gezien qua meubeltjes en kleuren. Daar gaan we ook wat moois van maken.

Meneer is ook nog eens heel mooi meters aan het maken met de verbouwing en heeft wat tijdslijnen uitgesproken die vlotter waren dan ik dacht/hoopte. Doet mijn langzaam opkomende nesteldrang goed.
Door sam28
Niet perse een geluksmoment maar wel iets waar ik kostelijk om gelachen heb. ;D ;D

In 2020 heb ik een zaak aangespannen bij de huurcommissie over een exorbitante afrekening van mijn verhuurder. Ze gaven steeds niet thuis bij vragen of gooiden 300 pagina's tellende documenten over je heen met "bewijs". Het is er een bende.
Ik heb gelijk gekregen en ze moesten mij een veel hoger bedrag terug betalen. Daarop zijn zij in bezwaar gegaan en hebben nog meer bewijzen aangeleverd die ze in de eerste ronde niet hadden aangeleverd.

De huurcommissie heeft zoveel kritische vragen aan verhuurder gesteld dat ik heb zitten gniffelen en het bijna sneu vond voor dat meisje (heel jong grietje wat dit baantje waarschijnlijk naast een studie doet) wat voor de leeuwen werd gegooid. Een vriend van me heeft me geholpen want hij werkt voor een (andere) woningcorporatie en dit is zijn werk, zorgen dat alles klopt financieel en volgens de wet. Daarnaast ben ik natuurlijk ook gewoon ziek en ben blij dat ik op tijd op de wc zit en af en toe thee kan pakken. Ik zag vriend ook om een bepaalde vraag of opmerking in de lach schieten. ;D
Na het pleidooi van dat meisje kreeg vriend namens mij het woord. Hij heeft een strak pleidooi gehouden over waarom de HC gelijk had en de WBV het fout heeft en daarbij dat meisje (er zat nog wel iemand bij van hun maar heeft weinig gezegd) het nog veel moeilijker gemaakt. Er volgden meer kritische vragen van de HC richting WBV.

Ik geloof dat ik dit wel win. Maar als niet, heb ik in ieder geval hard gelachen.
Door Kaela
Het weekend is begonnen. Deze week grote inkopen voor baby gedaan, opvang uitgekozen, planning gemaakt (zodat ie in de soep kan lopen ;) ). Heerlijk, allemaal dingen van het lijstje afgestreept.

Komend weekend gaat meneer de vloer in de uitbouw storten. En dat wil ie alleen doen. Oke, ik kan wel iets verzinnen om te doen hoor. Morgen wildlands, dan hotel, dan zondag via een lieve vriendin terug. Wildlands zal veel bankjes zitten en niet de hele dierentuin rondwandelen worden, maar ik vind rustig dieren kijken heerlijk.
En als ik dan thuis kom ligt de betonvloer er helemaal in. Dan gaan we echt heel erg de goede kant op!
Door hannabelgje
Mijn nichtje logeert dit weekend bij mij en vandaag hebben we een lui dagje ingepland. Ik heb haar zo gemist. Heerlijk dat ze heel het weekend hier is.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Door Kaela
Weer thuis. De vloer zit er prachtig in. Ik heb me te pletter genoten van mijn weekendje weg. Na weken in ben en op de bank doorbrengen zo heerlijk in het zonnetje, van de dieren genieten, lekker eten, bij een lieve vriendin in de tuin heerlijk kletsen. Wat een ongelooflijk fijne opkikker!
Door Kaela
Oh ja en ik heb gister per ongeluk de hele dag op de verkeerde parkeerplaats gestaan, waar je een vergunning moet hebben en ik had geen bon :biggrin2:
Door Ronald
Kaela schreef: zo 13 mar 2022, 16:17 Oh ja en ik heb gister per ongeluk de hele dag op de verkeerde parkeerplaats gestaan, waar je een vergunning moet hebben en ik had geen bon :biggrin2:
Als dat geen geluksmomentje is! ;D
Kaela schreef:Weer thuis. De vloer zit er prachtig in. Ik heb me te pletter genoten van mijn weekendje weg. Na weken in ben en op de bank doorbrengen zo heerlijk in het zonnetje, van de dieren genieten, lekker eten, bij een lieve vriendin in de tuin heerlijk kletsen. Wat een ongelooflijk fijne opkikker!
Wat heerlijk zeg! Ik heb vandaag ook genoten van het zonnetje. Lekker buiten, beetje tutten en vooral niets doen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door