Ik hoor ook bij de positieve club. Volgens mijn zelftest dan wel.
Gisteravond ben ik naar prille liefde gereisd en tijdens (of miss vlak daarvoor) voelde ik me steeds beroerder. Een kuchje een vreemde kriebel in mijn keel. A had nog een zelftest liggen dus die gedaan. Positief dus.

Daarna heb ik het steenkoud gehad terwijl ik het altijd te heet heb.
Vannacht wel oke geslapen en vanochtend ziek gemeld. Omdat ik toch naast het ziekenhuis sliep bij A kon ik daar een PCR test doen. Wel zo fijn want dan mag ik zelf de stokjes bedienen in mijn neus en de laatste keer bij de GGD was zo verschrikkelijk naar dat ik me echt aangerand heb gevoeld. En ja, ik weet hoe zo'n groot woord dat is.
Ik ben met een FFP2 masker die ik ook op de IC gedragen heb in de trein naar huis gereisd. Ik moest wel want ik moet poezen eten geven en mijn fiets stond op het station. Vond dat wel een ding maar bedacht me dat als ik niet besmet raak door Covid patienten door deze FFP2 dan zal niemand in de trein het van mij krijgen als ik het neurotisch op houd tot aan dat ik buiten ben.
Fietsen was een uitdaging tegen de wind in. Mijn keel is gezwollen en pijnlijk en na het fietsen zat er een rare druk in mijn longen en branden een beetje. Nu doet alles me zeer en heb ik 38gr. Ik heb nooit 38gr.
Hopelijk knap ik snel wat op. Ik maak me ook wel zorgen om het mentale stuk van alleen zitten in isolatie.

Gelukkig was A erg lief vanochtend toen ik in janken uitbarstte en het me verschrikkelijk aan vloog.