Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Kaio schreef: ↑di 01 mar 2022, 14:56 bedankt allemaal,Iig gefeliciteerd met je examen. Die band snap ik heel goed. Fozzy is 1 van de weinige honden/pup die ik persoonlijk heb leren kennen, lang geleden bij Maarten in de kliniek. Wat een heerlijke, gekke, super lieverd was het.![]()
Ik wil nog een topic openen met verhaal en foto's van hem maar had/heb het er heel erg moeilijk mee. Hij was degenen die er altijd voor me was, zeker in moeilijke tijden (en die heb ik gehad, hij heeft me er echt doorheen geholpen), door zijn gek doen en zijn troostend mega hoofd op schoot, zijn intense blik . We hadden een heel speciale band. En die troost en band mis ik nu enorm.
Daarnaast probeer ik nog te studeren voor een examen as vrijdag![]()
(en kan ik me nog kwaad maken over cursisten die doodleuk zomaar annuleren , is toch maar hondenschool cursus dan maakt het niet uit he)
Kaio schreef: ↑vr 04 mar 2022, 14:23 Dank jullie
Ik heb het in ieder gehaald, 93% score.
Was best lastig de afgelopen dagen, moest me echt afsluiten van te veel emoties, om wat te kunnen studeren, dus nu komt alles in een keer naar buiten. Zal er toch van moeten komen. En dan kan ik eindelijk eens wat foto's gaan uitzoeken.
oja bij de pootafdruk hebben we zo'n karton gekregen wat op een bepaalde manier gevouwen moet, en krijg het maar niet voor elkaar om dat origami ding te ontrafelen![]()
Charlie Angel schreef:Voor nu laten we jullie beer hier gaan, run free lieve Fozzy.Toevallig was ik net met wat foto's bezig. Er klaar voor zijn wil ik het niet noemen, maar geen foto topic maken kan ook niet
Jullie nogmaals heel veel sterkte en wanneer de tijd daarvoor rijp is en jij er klaar voor bent, zien we heel graag nog foto's terug van de mooie beer.