Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Cindy de Wolf schreef: ↑di 01 mar 2022, 16:20 Na de hele ochtend gesoebat te hebben met horecastyle en Hendi zelf ben ik er klaar mee. Horecastyle houdt bij hoog en bij laag vol dat er maar 1 jaar garantie op zit. Hendi verwijst naar de verkoper en geeft helemaal geen antwoord. Ik ben gebeld door Horecastyle en toen hadden ze nog het lef om te zeggen dat je er geen vlees in mocht drogen. Dat het dan ondeugdelijk gebruik is. Ehh hallo het is een VOEDSELdroger. En vlees is ook voedsel! Ze zeiden dat er dan vet in het apparaat (ventilator) bleef hangen en hij zo dus stuk zou kunnen gaan. Dus vriendlief heeft hem zelf maar open gemaakt. De thermische zekering was doorgeslagen. Hij heeft later nav het vet verhaal nog verder uit elkaar gehaald. Geen spoortje vet te bekennen op de ventilator/randjes. Hij vond wel de gaten om lucht aan te zuigen klein. Nieuwe thermische zekering besteld, die is er morgen en dan kijken.Ze zijn gestoord. En dat blijk ook wel met de posting van RenédH hahahaha
RenédH schreef: ↑di 01 mar 2022, 17:18 Er is geen officiële wettelijke garantietermijn (in Nederland).Ik heb niet deze maar de profiline 10 trays verstelbaar in tijd per 5minuten.
Afhankelijk van het product en gebruik mag je verwachten dat het een bepaalde periode gebruikt kan worden. Dat lijkt me voor een professionele voedseldroger langer dan een jaar.
Aan garantie mogen officieel ook geen kosten zitten, dus ook geen verzendkosten.
Horecastyle adverteert de Hendi Profiline o.a. Voor het drogen van vlees en vis…
18C7CF90-E53E-418B-B472-D3A64DF929AB.jpeg
Maar dit is de theorie…
Rechtsbijstand kan helpen denk ik.
Lizzy schreef: ↑di 01 mar 2022, 17:52 Ze zijn gestoord. En dat blijk ook wel met de posting van RenédH hahahahaJa daar was ik al achter![]()