Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Chouka
Ik heb in maart 2020 een Sedona gekocht. Bij Betty Sikkema van Biqqelz.
De temperatuur is op de hoogste stand nooit boven de 50°C gekomen. Dat heb ik gemeld.
Sinds juli 2021 werkt hij volledig niet meer. Dat heb ik laten weten. Ik heb een formulier gekregen, ingevuld en teruggestuurd. Sindsdien heb ik geregeld een mail gestuurd. Nooit meer reactie gehad. Telefoon wordt niet opgenomen. Website werkt wel. Ook geen reacties op berichten.

Is er in Nederland hiervoor ergens een klachtendienst?
Ik heb veel geld uitgegeven en heb hem weinig gebruikt omdat hij niet goed werkte. De vliegen kropen er gewoon in op stand 48°C. Zo weinig warmde hij.
Of weet er iemand waar ik moet zijn?
Door Chouka
pluk schreef: za 26 feb 2022, 20:47 Je zou het eens bij de fabrikant kunnen proberen. Is volgens mij:
https://www.tribest.eu/
Ik zou zeker benadrukken dat je al vaak contact hebt gezocht met de verkoper en zorg ook dat je alle mails etc bewaart.

Meer info over je juridische positie:
www.consuwijzer.nl
www.juridischloket.nl

Als je een rechtsbijstandverzekering hebt zou ik die inschakelen.
Dankjewel Pluk voor deze informatie. De eerste stap heb ik nu al gedaan. Ik had al gezocht en niets gevonden.

Aan dat laatste had ik helemaal niet gedacht. Laten we hopen dat de mail voldoende is. En anders heb ik dankzij jou voldoende om verder te gaan.

Ik heb alle mails nog. En het zijn er veel.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door