Heel logisch dat je ergens op concentreren totaal niet lukt. Hopelijk krijg je snel beter nieuws dat hij lekker aan het opknappen is! Leef met jullie mee en duim uiteraard door
Hij zou met de zuurstof al lichtjes beter gaan. Slijmvliezen blijven roze. Hij maakt zich alleen af en toe druk en dan gaat ademen moeilijk. Maar het zou toch vooruit gaan.
Uiteraard moet hij de nacht blijven
En mijn puber stuiterbal is rustig.......
Was dit iets wat een 'logisch' gevolg is van de ingreep van gisteren?
En dat bedoel ik dan dat ze wel voorzichtig zijn en gelukkig doortastend handelen, maar wat wel van te voren aangehaald is?
Nu maar hopen dat hij zich verder rustig houdt en zijn zuurstof op peil blijft, zodat meneer morgen gewoon weer lekker naar huis kan om uit te zieken
Ina schreef: do 24 feb 2022, 17:26
Was dit iets wat een 'logisch' gevolg is van de ingreep van gisteren?
En dat bedoel ik dan dat ze wel voorzichtig zijn en gelukkig doortastend handelen, maar wat wel van te voren aangehaald is?
Nu maar hopen dat hij zich verder rustig houdt en zijn zuurstof op peil blijft, zodat meneer morgen gewoon weer lekker naar huis kan om uit te zieken
Jep het was geen risicoloze operatie , dit kan inderdaad een complicatie zijn.
Kaio schreef: do 24 feb 2022, 17:14
Hij zou met de zuurstof al lichtjes beter gaan. Slijmvliezen blijven roze. Hij maakt zich alleen af en toe druk en dan gaat ademen moeilijk. Maar het zou toch vooruit gaan.
Uiteraard moet hij de nacht blijven
En mijn puber stuiterbal is rustig.......
Pfft. Wat een spanning..... . Ik blijf heel hard duimen
Dank jullie
We duimen op geen telefoontje vannacht in ieder geval. Hij ging vooruit en hij is een vechter ( tja los van de zwelling vond ie dus ook dat ie alles wel kon)