De vlekken meisjes hadden wel een gouden huis bij jullie!
Begrijpelijk dat je even genoeg zorgen en verdietigheid hebt gehad.

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Ina schreef: ↑vr 18 feb 2022, 13:04 Ach wat verdrietig, ook al weet je dat muisjes geen 10 worden is dit toch wel heel naar.Dat is precies wat ik ook wilde schrijven.
Ze hebben een fijn leven gehad, we hebben met zoveel mooie foto's van van de dames mee mogen genieten hoe prachtig ze woonden en hoe geweldig ze werden 'uitgedaagd' in plaats van te moeten wonen in een saaie bak.
Beter konden ze het niet krijgen en helaas hebben ze er te kort van mogen genieten.
Veel sterkte gewenst![]()
Kaela schreef: ↑vr 18 feb 2022, 20:27 Dank jullie wel allemaal. Ik heb het heel leuk gevonden het plezier dat ik van ze had met jullie te delen en alle lieve reacties op de ellende de laatste tijd hebben me goed gedaan. Elk leventje telt op BP.
Meneer heeft vanavond de bak leeg gehaald. Daar ben ik blij mee, want daar zag ik erg tegenop. Nu moet het ding naar zolder, maar dat zal even moeten wachten tot er hulp komt. Dat durf ik niet aan.
Ooit komt er wel weer wat. Het gaat vanzelf weer kriebelen. Voor nu zijn alleen Charlie en Kaela over. Waardoor ik niet kan zeggen dat het stil is in huis, maar wel leeg. Heel erg leeg![]()