Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Too
Ach toch .. dag klein muisje

De vlekken meisjes hadden wel een gouden huis bij jullie!
Begrijpelijk dat je even genoeg zorgen en verdietigheid hebt gehad. :-*
Door dinky89
'Fijn' dat je nu wist dat Bletta niet meer zou herstellen waardoor je verder lijden hebt kunnen voorkomen. Zo enorm naar dat ze allemaal getroffen zijn waardoor je in korte tijd afscheid hebt moeten nemen van de meiden :'( Ik heb genoten van de prachtige foto's die je van ze hebt gemaakt.

En heel begrijpelijk dat je voor nu in ieder geval de bak naar zolder verplaatst :-* Sterkte met het verdriet dat de lieve muisjes achterlaten.
Door Anne in Zweden
Hè nou, Karin. Wat ontzettend sneu dat het muizenavontuur op zo'n teleurstelling is uitgelopen. Echt heel jammer dat het niet langer mocht duren. Ik hoop dat je troost vindt in het feit dat ze in elk geval een prachtig leven hebben gehad, ook al was het dan te kort. Sterkte met de emoties. :-*
Door Ina
Ach wat verdrietig, ook al weet je dat muisjes geen 10 worden is dit toch wel heel naar.

Ze hebben een fijn leven gehad, we hebben met zoveel mooie foto's van van de dames mee mogen genieten hoe prachtig ze woonden en hoe geweldig ze werden 'uitgedaagd' in plaats van te moeten wonen in een saaie bak.
Beter konden ze het niet krijgen en helaas hebben ze er te kort van mogen genieten.

Veel sterkte gewenst :(
Door doranto
Ina schreef: vr 18 feb 2022, 13:04 Ach wat verdrietig, ook al weet je dat muisjes geen 10 worden is dit toch wel heel naar.

Ze hebben een fijn leven gehad, we hebben met zoveel mooie foto's van van de dames mee mogen genieten hoe prachtig ze woonden en hoe geweldig ze werden 'uitgedaagd' in plaats van te moeten wonen in een saaie bak.
Beter konden ze het niet krijgen en helaas hebben ze er te kort van mogen genieten.

Veel sterkte gewenst :(
Dat is precies wat ik ook wilde schrijven.
Veel sterkte ook van mij.
Door pearlsofpassion
Oh jak. :'(
Wat vreselijk verdrietig nu... :'(

Nee, zo is het niet leuk.
Sterkte ermee Karin. Het lag bij jou nu wel ook even stoppen...
Door Kaela
Dank jullie wel allemaal. Ik heb het heel leuk gevonden het plezier dat ik van ze had met jullie te delen en alle lieve reacties op de ellende de laatste tijd hebben me goed gedaan. Elk leventje telt op BP.

Meneer heeft vanavond de bak leeg gehaald. Daar ben ik blij mee, want daar zag ik erg tegenop. Nu moet het ding naar zolder, maar dat zal even moeten wachten tot er hulp komt. Dat durf ik niet aan.

Ooit komt er wel weer wat. Het gaat vanzelf weer kriebelen. Voor nu zijn alleen Charlie en Kaela over. Waardoor ik niet kan zeggen dat het stil is in huis, maar wel leeg. Heel erg leeg :'(
Door Anne in Zweden
Kaela schreef: vr 18 feb 2022, 20:27 Dank jullie wel allemaal. Ik heb het heel leuk gevonden het plezier dat ik van ze had met jullie te delen en alle lieve reacties op de ellende de laatste tijd hebben me goed gedaan. Elk leventje telt op BP.

Meneer heeft vanavond de bak leeg gehaald. Daar ben ik blij mee, want daar zag ik erg tegenop. Nu moet het ding naar zolder, maar dat zal even moeten wachten tot er hulp komt. Dat durf ik niet aan.

Ooit komt er wel weer wat. Het gaat vanzelf weer kriebelen. Voor nu zijn alleen Charlie en Kaela over. Waardoor ik niet kan zeggen dat het stil is in huis, maar wel leeg. Heel erg leeg :'(
:bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door