Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Too
Lizzy schreef: zo 13 feb 2022, 07:48 ;D ;D ;D ;D ;D

Ik houd die 1,5 (nog beter 2) m ook graag in ere! En geen handen schudden idem. En niet zoenen ook.
:biggrin2:

O nee , ik wil iedere (half)bekende ongehinderd kunnen knuffelen, wie 1, 2 of 3 zoenen wil kan ze krijgen , aanraken tijdens het praten ...
Door Lizzy
Too schreef: zo 13 feb 2022, 12:10 :biggrin2:

O nee , ik wil iedere (half)bekende ongehinderd kunnen knuffelen, wie 1, 2 of 3 zoenen wil kan ze krijgen , aanraken tijdens het praten ...
Ik ook maar alleen familie en goede vrienden :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:
Door Kaio
Lizzy schreef: zo 13 feb 2022, 17:42 Ik heb meestal ook niet de behoefte om bekende te knuffelen ;D ;D ;D
Haha valt bij mij ook mee! Ben ook niet zo knuffelig, maar wel als het nodig is!
En ik zou toch graag wel weer gewoon doen, dat wegspringen van iedereen , of nu wel of geen hand geven etc... Ben als sociaal een beetje vreemd, nu zijn er nog zo veel meer regels , weet ik het helemaal niet meer, wat waar wanneer wel niet ;D ;D ;D
Door Ina
Kaio schreef: zo 13 feb 2022, 18:21 Haha valt bij mij ook mee! Ben ook niet zo knuffelig, maar wel als het nodig is!
En ik zou toch graag wel weer gewoon doen, dat wegspringen van iedereen , of nu wel of geen hand geven etc... Ben als sociaal een beetje vreemd, nu zijn er nog zo veel meer regels , weet ik het helemaal niet meer, wat waar wanneer wel niet ;D ;D ;D

Dat ook vooral....dat niet meer handen schudden.
Nu vind ik het in veel gevallen prima hoor, weglopen met een vriendelijk 'dank je wel', maar in sommige gevallen vind ik het echt niet kunnen om niet even een hand te geven.

Ik doe dat dan ook gewoon wel, en ja, ik let er wel op dat ik niet daarna in mn ogen ga zitten wrijven of aan m'n neus kriebelen (wat misschien ook wel weer overdreven is van mij ::) )
Ik vermoed zomaar dat een trapleuning, deurknop of winkelwagen een 'groter risico' is als de sporadische hand die ik nog wel schud.

En ja, ik ga de anderhalve meter regel wel missen, ik houd van mijn prive bubbel....dus als daar straks weer jan en alleman doorheen proberen te walsen geeft mij kriebels ..... en dan niet om Corona, maar gewoon omdat ik van mijn bubbel houd :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door