Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Kaela
Ronald schreef: do 10 feb 2022, 18:26 Hier een grote televisie in de kantine waar wat vaker koffie wordt gedronken dan normaal ;D
Vroegah, toen ik nog in een kantoortuin met 100 man werkte gingen bij dit soort gelegenheden de grote tv schermen met al onze cijfertjes opeens op de livestream.

Gekke was toen ik de IJslander WK wilde streamen mocht het niet ::) alsof de rest dat niet leuk zo vinden om te zien ofzo :-\ ;D
Door Ronald
Kaela schreef: do 10 feb 2022, 18:37 Vroegah, toen ik nog in een kantoortuin met 100 man werkte gingen bij dit soort gelegenheden de grote tv schermen met al onze cijfertjes opeens op de livestream.

Gekke was toen ik de IJslander WK wilde streamen mocht het niet ::) alsof de rest dat niet leuk zo vinden om te zien ofzo :-\ ;D
Tja... OS en voetbal mogen vaak wel. Andere sporten zijn niet zo gewild...
Door Cathelijn
dinky89 schreef: za 12 feb 2022, 19:05 Zowaar tweede medaille ooit buiten de schaats!
Ja, dat was mooi! Kijken wat de dag van vandaag ons weer gaat brengen :)
Door dinky89
Nou inderdaad, vind het vooral spannend wat de shorttrack dames gaan doen als favoriet omdat in shorttrack alles kan gebeuren
Door dinky89
Zeker geweldige race. Voorop rijden en pas op moment dat ze bijna worden ingehaald de turbo aanzetten en onbedreigd goud pakken :cool: had hier alweer de tranen over de wangen lopen. Wat dat betreft zit ik inmiddels helemaal in de spelen en is het straks weer afkicken :biggrin2:
Door dinky89
Nou de mannen hebben de aanwijsplekken voor de ploegenachtervolging bij lange na niet waar gemaakt. Zowel Kramer als Bosker moesten zo nodig worden aangewezen want zij waren nodig maar puntje bij paaltje komen ze duidelijk te kort voor de medailles ::)
Wat zullen de Nederlanders die door de aanwijzing van Kramer en Bosker niet naar de spelen mochten nu extra hard balen......

Straks om 11 uur nog het kunstschaatsen met jonge Nederlandse inbreng. Ben heel erg benieuwd hoe ze het zal gaan doen. Al zal het internationaal vooral gaan over de jonge Russische waarbij doping is aangetroffen :-X
Door Sonja
Jammer dat de ploegenachtervolging niet bracht waar we op hadden gehoopt. Gelukkig nog wel brons voor de dames. En voor de verandering eens kunstrijden kijken in plaats van langebaan en shorttrack was toch best wel een keer leuk.
Door Cathelijn
Die Lindsey mag toch wel heel trots op zichzelf zijn om op zo'n grote wedstrijd een persoonlijk record te rijden, mooi hoor. Net als de zesde plaatsen van de snowboarders. Je hoeft niet altijd goud te winnen om een bijzondere prestatie neer te zetten.
Door dinky89
Eens, vlekkeloze kür van Lindsey :-) kijk werkelijk nooit naar het kunstrijden maar nu wel stukken gekeken. Zo jammer van de doping perikelen van die Russische :-(
Door dinky89
Nu zo het toetje van het shorttrack toernooi met twee Nederlanders en een Belg in de finale van de 1500m vrouwen :)
Door Sonja
Ik vind het zo'n sneu verhaal van die Valieva. Kind is 15. Joost mag weten hoe die doping in haar lijf terecht is gekomen en wiens verantwoordelijkheid dat is. Is het echt veroorzaakt door het drinken uit het glas van opa of is dit bewust gedaan? De druk op haar schouders was enorm en toen faalde ze, om vervolgens uitgefoeterd te worden door haar coach. :'(

Intussen wel weer goud vandaag!
Door dinky89
Ik geloof niet dat het komt door het drinken uit het glas van haar opa. Dit omdat ze zelf ook twee andere hartmedicijnen gebruikt die niet op dopinglijst staan. Dat in combi met de doping historie van Rusland denk ik niet dat het per ongeluk was.
De reactie van de coach en de korte carrière die Russische kunstschaatsers vaak hebben doordat ze dan stuk zijn zegt ook genoeg.
Valieva zie ik dan ook als slachtoffer van het Russische systeem want zo'n jong meisje volgt gewoon haar coachingstaf.

Maar wat een geweldige afsluiting van de spelen met goud voor Schouten! Ook mooie echte Belgische gouden medaille met Bart Swings. Verbaas mij er wel over dat een Pechstein nog altijd meeschaatst. Die wordt over paar dagen gewoon 50 :o
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door