Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Sonja
Ik had vanochtend om 10 uur mijn wekelijkse afspraak bij de oedeemtherapeut. :( Dus ik heb de belangrijkste ritten niet live kunnen zien. Maar ik heb gewoon om kwart voor 10 de uitzending gepauzeerd om een uurtje later verder te kijken waarbij ik net heb gedaan alsof het live was. Expres geen nieuws gekeken of geluisterd en hier zitten juichen op het moment dat iedereen allang wist dat Ireen goud had. ;D
Vanmiddag het shorttrack wel live kunnen kijken.
Door dinky89
Enorm knap van Wüst, sneller dan ooit op de olympische spelen :D
Jammer dat schulting zich toch liet verschalken door de Italiaanse, maat toch mooie zilveren plak :-)
Door dinky89
Straks halve finale met Michelle Dekker in de sneeuw. Grote kans op medaille aangezien 3 van de 4 halve finalisten een medaille krijgen :D
Door dinky89
Klopt, niet gelukt helaas doordat ze in halve finale en in de strijd om het brons onderuit ging. Maar was al enorm knap dat ze in halve finale kwam aangezien ze niet aan de eisen van NOCNSF had voldaan maar door coronabeperkingen bij trainen als uitzondering toch mee mocht omdat ze wel had voldaan aan de eisen van het IOC.

Schaatsen wordt lekker tijdens de lunch kijken inderdaad. Ben heel benieuwd wat de mannen daar presteren want daar zit het wel dicht bij elkaar natuurlijk en op de 1500 hebben ze minder goed gepresteerd dit seizoen dan de 1000 waar nederlandse mannen oppermachtig waren dit seizoen.
Door dinky89
Heb bij iedere gouden medaille weer tranen in mijn ogen staan terwijl ik dat vroeger helemaal niet zo erg had ::) Ook mooi dat Nederland gisteren zowaar even op nummer 1 stond in het medaille klassement :D

Vandaag voor de verandering een dag zonder lange baan schaatsen. Vanaf 12 uur wel weer shorttrack met verdeling van medailles op de 1500m voor mannen.
Door Cathelijn
En Irene Schouten doet het gewoon weer: goud!
Ik dacht van te voren dat het misschien nog spannend zou worden, maar dat viel wel nee :biggrin2: . Nieuw Nederlands record en nieuw Olympisch record. Wat een schaatster!
Door dinky89
haha ja, begin van de rit was het nog spannend maar halverwege liep het verschil alleen maar verder op :biggrin2: De koningin van deze spelen voor Nederland :cool:
En dan te bedenken dat ze nog niet klaar is met nog twee onderdelen te gaan :biggrin2:
Door Sonja
Ik heb uiteraard ook weer zitten kijken. Zo heeft de ziektewet toch nog voordelen. :cool:
Door dinky89
Hier geen ziektewet maar kantoorwerk waarbij je eenvoudig een laptop met de livestream van de nos aan kan zetten tijdens het werken :biggrin2:
Door Ronald
dinky89 schreef: do 10 feb 2022, 16:38 Hier geen ziektewet maar kantoorwerk waarbij je eenvoudig een laptop met de livestream van de nos aan kan zetten tijdens het werken :biggrin2:
Hier een grote televisie in de kantine waar wat vaker koffie wordt gedronken dan normaal ;D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door