Ronald schreef: ↑zo 06 feb 2022, 12:35 Wacht even... dit? Dat pupje? Met bruine vlekjes? Potverdorie zeg, wat een kerel is het geworden!Ja Ronald, voordat ik nog met mijn ogen knipperde was ie zo:
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
pearlsofpassion schreef: ↑zo 06 feb 2022, 13:11 Een jaar!Dat is het en niets anders!![]()
En hij is gewoon al groot!
Volgens mij krijgen wij hier veeeeel te weinig foto's. Vandaar dat wij zo verrast zijn.
Nou, gefeliciteerd hoor stoere vent !![]()
Anne in Zweden schreef: ↑zo 06 feb 2022, 16:54 Dat is het en niets anders!Oh oh![]()
Hartelijk gefeliciteerd met de eerste verjaardag. De tienertijd komt eraan, jippiiieee!![]()
Anne in Zweden schreef: ↑zo 06 feb 2022, 16:54 Dat is het en niets anders!Over tieners en foto's gesproken, hoe is het met jouw wit spook? Waar is dat fototopic naartoe?![]()
Hartelijk gefeliciteerd met de eerste verjaardag. De tienertijd komt eraan, jippiiieee!![]()
pike schreef: ↑zo 06 feb 2022, 18:53 Gefeliciteerd met Sjoerdties eerste verjaardag! Die is zeker mooi geworden zeg. Nog een beetje uitzwaren en Leo heeft er een echte vent aanJa, hij moet inderdaad nog uitzwaren. En hij gaat daar de tijd voor nemen, dat is duidelijk. Zijn prachtige broer is al veel meer "af" als dat Sjoerd is. Dat is nog echt een lekkere puber slungel![]()