Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door zurca
Ik weet eerlijk gezegd niet of ik mijn eigen huis zou kunnen verkopen....
Het lijkt mij vreemd en wat ongemakkelijk om vreemden door jouw huis te leiden en hun commentaar aan te horen.
Wij hebben het wel in gedachten maar ik wil eerst weten wat erbij komt kijken om het zelf te verkopen en ook eens kijken wat een makelaar aan commissie vraagt.
Door Tanna
zurca schreef: zo 30 jan 2022, 13:40 Ik weet eerlijk gezegd niet of ik mijn eigen huis zou kunnen verkopen....
Het lijkt mij vreemd en wat ongemakkelijk om vreemden door jouw huis te leiden en hun commentaar aan te horen.
Wij hebben het wel in gedachten maar ik wil eerst weten wat erbij komt kijken om het zelf te verkopen en ook eens kijken wat een makelaar aan commissie vraagt.
Ik zou het zó weer doen! Je kunt mensen dan precies vertellen waarom je huis zo leuk is, wat de fijne plekjes in de tuin zijn, hoe gelukkig je er bent geweest. En hoe de buren zijn, de omgeving, allemaal dingen waar de makelaar niks van weet.
Nu moet ik zeggen dat ik je een drol zou kunnen verkopen en je er tevreden mee naar huis zou gaan :biggrin2: ........maar echt, zelf je huis verkopen werkt.
De mensen die mijn huis hebben gekocht zijn er nog steeds heel blij mee en we hebben zo nu en dan nog contact ook, dat is leuk.
Door dinky89
smulpaap schreef: za 29 jan 2022, 20:40 Ik weet niet of een bord in de tuin nog nodig is ::)
Dat zou halverwege de week plaatsvinden . Makelaar heeft het razend druk
Maar : de baas ging vanochtend even naar de zaak waarbij ie ooit het parket heeft gekocht . Er moest even een nieuwe plint komen. Hij raakt aan de praat en verteld dat het huis in de verkoop gaat .
De verkoper vertelt dat zijn zoon al twee jaar zoekt , tot nu toe geen woning kunnen kopen . De laatste keer zat ie € 1000 onder het andere bod wat was uitgebracht . Die jongen is inmiddels radeloos . Dus : de baas heeft beloofd dat deze jongen als eerste mag komen kijken en een bod mag doen . We vinden beiden dat dergelijke mensen ook eens een kans moeten krijgen . En we hoeven niet de uiterste prijs . Een ander gelukkig maken is immers ook een geweldig gevoel .Makelaar was vandaag niet bereikbaar, dus die bellen we maandag
Wat fijn dat deze jongen bij jullie een kans krijgt :) Hopelijk kan hij een goed bod doen waardoor jullie tevreden kunnen zijn met de prijs en er een goed gevoel bij is dat jullie deze jongen aan een woning hebben kunnen helpen :-*
Door smulpaap
Tanna schreef: ma 31 jan 2022, 12:06Al nieuws?
We hebben stormschade , dus dat moet eerst hersteld worden . We gaan van de week ook drie dagen richting drenthe , sleutel in ontvangst nemen afspraak vloeren bedrijf. Dus het moet maar even een week worden uitgesteld . Dan is de hut ook weer toonbaar
We kregen vandaag weer een aanbieding , kunt u morgen de woning bezichtigen ::) deze keer in de Achterhoek . Ook daar stonden we pas drie maanden ingeschreven
Door Tanna
smulpaap schreef: ma 31 jan 2022, 15:06 We hebben stormschade , dus dat moet eerst hersteld worden . We gaan van de week ook drie dagen richting drenthe , sleutel in ontvangst nemen afspraak vloeren bedrijf. Dus het moet maar even een week worden uitgesteld . Dan is de hut ook weer toonbaar
We kregen vandaag weer een aanbieding , kunt u morgen de woning bezichtigen ::) deze keer in de Achterhoek . Ook daar stonden we pas drie maanden ingeschreven
Jeetje, stormschade.....da's vervelend.
Geen spijt van Drenthe nu er ook kans was op de Achterhoek?
Door smulpaap
Tanna schreef: ma 31 jan 2022, 15:54 Jeetje, stormschade.....da's vervelend.
Geen spijt van Drenthe nu er ook kans was op de Achterhoek?

Ach , we hebben geloof ik nog zo'n 15 opties lopen . Gaan we maar regelmatig verhuizen :biggrin2:
Door smulpaap
::) Tss ik ben nog nooit in zo'n raar vakantiehuis geweest . Een geheel kaal huis
De butlers hebben hier ook nog zo goed als niets .
Nou , ik weet echt niet waar ik verzeilt geraakt ben hoor :biggrin2: rare deuren die vanzelf open gaan En een lift
Maar ik ga,hier een paar dagen slapen. En dan weer naar mijn oude huisje . En dan schijnt het dat ik hier ga wonen
Bijlagen
IMG-20220203-WA0002.jpg
IMG-20220203-WA0002.jpg (191.34 KiB) 1411 keer bekeken
IMG-20220203-WA0013.jpg
IMG-20220203-WA0013.jpg (120.39 KiB) 1411 keer bekeken
Door Tanna
smulpaap schreef: do 03 feb 2022, 23:45 ::) Tss ik ben nog nooit in zo'n raar vakantiehuis geweest . Een geheel kaal huis
De butlers hebben hier ook nog zo goed als niets .
Nou , ik weet echt niet waar ik verzeilt geraakt ben hoor :biggrin2: rare deuren die vanzelf open gaan En een lift
Maar ik ga,hier een paar dagen slapen. En dan weer naar mijn oude huisje . En dan schijnt het dat ik hier ga wonen
Dat peinzende koppie! :biggrin2:
Door Tanna
smulpaap schreef: do 03 feb 2022, 23:51 Onze buurvrouw is ? Een Rotterdamse :biggrin2: even verderop een Utrechtse
Wij hadden het helemaal bizar.........
Toen we alleen nog maar even in de straat gingen kijken kwamen we meteen met een toekomstige buurman in gesprek. Oh, komen jullie uit Rotterdam? Mijn buurman komt ook uit Rotterdam! Dit alles met een blik van wie weet kennen jullie hem wel ;D , hij had werkelijk geen idee over de grote stad.
Hee, kijk nou......daar komt de buurman net aan. Hallo, deze mensen komen ook uit Rotterdam. Weer met die blik.
Wat bleek? Die buurman had 3 straten achter ons gewoond ::) ;D ;D !
Door smulpaap
De vloetenmeneer is gisteren geweest. En vanochtend heeft ie de vloer al gebracht . Even een aantal dagen liggen, en dan gaat ie beginnen , verwachting is dat de vloer zaterdag ligt . Hij was zo lief om te schuiven in zijn agenda . We zijn vandaag de hele dag op sjouw geweest . Nieuwe wasdroger , wasmachine , nieuwe pannenset .
En nieuwe meubels uitgezocht . Allemaal gekocht bij locale leveranciers . En ze denken allemaal mee . We krijgen een leenwasmachine omdat er niet voldoende voorraad is . En een leenbank omdat de levertijd 3 tot 4 maanden is . Korte lijntjes , heerlijk . Nu alleen nog een kledingkast kopen , de huidige gaat hier niet meer passen . En morgen even rustig aan , dan maandag weer naar huis en daar weer een aantal zaken regelen
Tut is dwars af :biggrin2: de hele dag mee shoppen . Maar ja , om haar alleen te laten in een vreemd huisje . Dat werkt niet
Bijlagen
20220205_135728.jpg
20220205_135728.jpg (3 MiB) 1329 keer bekeken
Door Tanna
Heerlijk, al die meedenkers! Kom er maar eens om bij enorme winkels, daar moet je echt de lokale bedrijven voor hebben.
Het gaat hard opschieten nu, leuk!
Door smulpaap
Tanna schreef: za 05 feb 2022, 19:28 Heerlijk, al die meedenkers! Kom er maar eens om bij enorme winkels, daar moet je echt de lokale bedrijven voor hebben.
Het gaat hard opschieten nu, leuk!
Ja precies . En het is goed voor de inburgering :biggrin2: de vloetenmeneer zei al , oh in dat café hebben jullie koffie gedronken . Dan kom ik jullie daar vast vaker tegen . Leuk café daar , ze wilden ook eten komen brengen
En dit word de nieuwe bank , lekkere knalkleur . Verder houden we het rustig , en een van de kasten
Bijlagen
IMG-20220205-WA0003.jpg
IMG-20220205-WA0003.jpg (228.69 KiB) 1298 keer bekeken
IMG-20220205-WA0005.jpg
IMG-20220205-WA0005.jpg (278.78 KiB) 1298 keer bekeken
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door