taart
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
taart
Hoe maak je makkelijk(ik heb nm geen keuken) een taartje?
Ik dacht aan rundergehak met kleine stukjes kipfilet stevig aandrukken in een ronde kom, eitje bakken en dat erover heen oid
van kaas de leeftijd snijden en er op trachten te zetten, gaatje maken in t ei en dan wat doordrukken in t gehakt
en dan hopen dat t de vorm van de kom blijft houden
Terwijl ik dit nu terug lees denk ik ppfffff kansloos!
Ik dacht aan rundergehak met kleine stukjes kipfilet stevig aandrukken in een ronde kom, eitje bakken en dat erover heen oid
van kaas de leeftijd snijden en er op trachten te zetten, gaatje maken in t ei en dan wat doordrukken in t gehakt
en dan hopen dat t de vorm van de kom blijft houden
Terwijl ik dit nu terug lees denk ik ppfffff kansloos!
Re: taart
Ik heb wel eens een taartje gemaakt van kvv, maar kan natuurlijk ook met gehakt. Ik had er met een scheutje water een dikke pap van gemaakt en daar wat gelatine door geroerd. In een schaaltje gedaan en in de koelkast gezet.
Na een paar uurtjes opstijven gestort op een bordje en besmeerd met kwark. Kaarsjes erop en klaar!
Na een paar uurtjes opstijven gestort op een bordje en besmeerd met kwark. Kaarsjes erop en klaar!
-
hannabelgje
- 5-sterren

Ik doe gelatine door geitenyoghurt en laat dat opstijven. Prima taartje
Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk
Dit kan toch? Knakworst er in als kaarsje .. voilakoekje schreef: wo 26 jan 2022, 10:27 Dat klinkt als een hondentaart![]()
Om het jezelf makkelijk te maken, kan je ook een rauw tartaartje versieren. Dat is al in een soort taartvorm. Wel een kleine taart, maar soit.
Je kunt t nog afsmeren met kwark, ongezoete slagroom, creme fraiche ofzo voor een mooi wit laagje
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
nou ja dat gaat ie morgen krijgen....
Met mn stomme hoofd, hij is vandaag jarig!
- Border Bandit
- 5-sterren

Een dan later, dat neemt hij je vast niet kwalijk! 
me and my boys schreef:nou ja dat gaat ie morgen krijgen....
Gelukkig kunnen ze geen klok kijken en zullen ze het nooit weten dat ze de dag ervoor verjaard zijn.
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
Een mindere dag vandaag, hij is loom, slaapt veel, wil alleen naar buiten voor een plas
zn taartje aangeboden maar nee....poging gedaan door slagroom op zn neus te doen maar ook dat werkte niet...
zn taartje aangeboden maar nee....poging gedaan door slagroom op zn neus te doen maar ook dat werkte niet...
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Gossepos. Ik hoop dat hij gauw weer wat opgewekter is en dan zijn taartje in één keer naar binnen werkt. 
- Border Bandit
- 5-sterren

Och gossie, een rustdag vandaag.
Nou, morgen nog een poging toch? Of anders overmorgen.
Op deze leeftijd is elke dag een verjaardag vind ik. Genieten van wat op dat moment mogelijk is.
Nou, morgen nog een poging toch? Of anders overmorgen.
Op deze leeftijd is elke dag een verjaardag vind ik. Genieten van wat op dat moment mogelijk is.
- Border Bandit
- 5-sterren

Heeft hij vandaag wel zin in zijn taartje?