Ik had echt een heel leuk weekend!!!!

Aangekomen in Antwerpen lekker geluncht, beetje door de stad gelopen, ergens een biertje gedronken en toen naar het hotel. Voor het avondeten en meer bier de deur uit gegaan en lekker gegeten bij een origineel Indisch restaurant. Super lekker. We hebben in meerdere drukke kroegen gezeten, de een drukker dan de ander en het was als vanouds. Hoewel ik onbewust erg aan het opletten was of er niet iemand hoestte

Er is toch niks aan te doen met alle besmettingen. Om 23u ging de boel dicht daar en zijn we naar ons hotel gegaan. Ergens na 1u werden we ruw gestoord door geschreeuw. Iemand wist niet de code van de kamer en de ander was blijkbaar niet snel genoeg om het op te zoeken. Even later hoorden we dat er iemand heel hard geslagen werd, boste ook tegen onze deur aan. Maar verder was het stil op de klappen na. Heel bizar. Vervolgens hoorden we een zeer angstige vrouw gillen dat de ander haar los moest laten. Toen hebben we maar snel wat aangetrokken en zijn we de gang op gerend. Verderop in de gang zaten wat jonge stelletjes, type haantje met bijbehorende vriendin

Uiteraard stonden de haantjes al binnen en hielden die vent tegen die zijn vriendin in elkaar geslagen had. Ik ben nog nooit zo blij geweest met dit soort types!
De vrouw was verschrikkelijk bang en overstuur, ze had rode striemen in haar hals en zat onder de plekken. Ze pakte haar koffer onder toeziend oog van en met haantjes die de vent tegen hielden.
De vrouw is opgevangen door de meiden die erbij hoorden. Ik heb geprobeerd mijn nummer aan haar te geven maar ze reageerde alsof ik haar een cactus in haar handen had gedrukt. Ik denk dat ze zich ook heel erg schaamde. Ik hoop dat ze uit de relatie gaat, in het kader van; een mens mag hopen.
Op dit incident na was het heel heel leuk. We hebben naast de rest ook veel gekletst, veel lol gehad en ook serieus gepraat. Het was erg fijn en ik ben gister nog met haar mee naar huis gegaan en dus pas net thuis.
Als ze niet te moe is van werk, vanmiddag haar kinderen in combinatie met werk en vanavond heeft ze haar opleiding, komt ze vanavond naar mij.
Ik heb uiteindelijk gevraagd of ik haar mijn vriendin mocht noemen. Maar na even nadenken mocht dat niet, dat was te snel. Ze wilde eerst dat ik haar beter leerde kennen. (ik heb het idee dat ze bang is dat ik weg ren als ik haar beter leer kennen enzo)
Ze was verlegen en vertelde ook dat ze best bang is om iemand toe te laten en dat ze tijd nodig heeft. Het was een heel fijn moment ondanks dat ze nog niet mijn vriendin wilde zijn. Ze heeft me uiteindelijk wel vertelt dat ze veel voor me voelde en dat dat toegeven erg ingewikkeld was.
Geduld is alleen niet mijn sterke kant

Goede oefening zo.
Maargoed, ik date dus een fantastisch persoon
eelke schreef:Zijn jullie niet 'bang' dat jullie dates hier meelezen?
.
Nee eigenlijk niet. Ze is van origine Pools, kan wel wat NL maar spreekt voornamelijk Engels en ze heeft alleen 2 cavia's. Ze zit niet op NL fora.