Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door hannabelgje
Wat voor plaatje zoek je?
Was super leuk en gezellig. Samen sushi gegeten. Heerlijk geknuffeld. Ik vind hem echt leuk. Hij zegt hij mij ook. Nu hopen op date 4.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Door eelke
hannabelgje schreef: za 22 jan 2022, 10:29 Wat voor plaatje zoek je?
Was super leuk en gezellig. Samen sushi gegeten. Heerlijk geknuffeld. Ik vind hem echt leuk. Hij zegt hij mij ook. Nu hopen op date 4.

Er staat dat er een plaatje bij jouw vorige post zou zitten, die t niet doet. Maar als ik dat bericht quote lijkt het een smiley te moeten zijn.

Klinkt goed!

Zijn jullie niet 'bang' dat jullie dates hier meelezen?
Door hannabelgje
eelke schreef: Er staat dat er een plaatje bij jouw vorige post zou zitten, die t niet doet. Maar als ik dat bericht quote lijkt het een smiley te moeten zijn.

Klinkt goed!

Zijn jullie niet 'bang' dat jullie dates hier meelezen?
Ah dat was een smiley inderdaad.
Nee daar ben ik niet bang voor. Denk niet dat mijn date ooit van barf of barfplaats gehoord heeft.

Door hannabelgje
Ronald schreef:Wat leuk Hanna! Knuffelen is altijd fijn!

Gisteravond zit ik rustig op de bank. Ding-dong... De dame van vorige week stond op de stoep. Of ik koffie had. ::)
En toen?

Door Ronald
Het is duidelijk dat zij een stapje verder is dan ik. Het was wel heel gezellig. En ik vind het heerlijk om iemand naast me te hebben, iemand die je kunt voelen, ruiken en horen.
Door hannabelgje
Ronald schreef:Het is duidelijk dat zij een stapje verder is dan ik. Het was wel heel gezellig. En ik vind het heerlijk om iemand naast me te hebben, iemand die je kunt voelen, ruiken en horen.
Gewoon kalmpjes aan en je grenzen aangeven. Afbeelding Vrouwen zijn ooit best begripvol. Ik vind dat zelf moeilijk. Heb dat gisteren wel gedaan en hij was blij dat ik het aangaf. Wat ik wel heel bevrijdend vind is dat hij gewoon uitspreekt dat hij me leuk vindt en dat ik er niet naar hoef te raden. Scheelt mij stress. Hoewel die stress er nog steeds wel is bij mij. Ik ben gewoon super onzeker in relaties. Ik vind het leuk maar zie ook altijd veel beren op de weg, bang om gekwetst te worden.

Door Lizzy
Ronald schreef: za 22 jan 2022, 11:27 Het is duidelijk dat zij een stapje verder is dan ik. Het was wel heel gezellig. En ik vind het heerlijk om iemand naast me te hebben, iemand die je kunt voelen, ruiken en horen.
Hihihi, ik vind het stiekem wel grappig, een beetje voortvarend type :biggrin2: . Misschien heb je dat ook wel een beetje nodig Ronald? Want je vindt het wel leuk, dat is duidelijk ;D
Door Ronald
Lizzy schreef: za 22 jan 2022, 12:02 Hihihi, ik vind het stiekem wel grappig, een beetje voortvarend type :biggrin2: . Misschien heb je dat ook wel een beetje nodig Ronald? Want je vindt het wel leuk, dat is duidelijk ;D
Ik heb zo'n beetje hetzelfde als wat Hanna ook heeft. Heel onzeker in (nieuwe) relaties. En ook heel bang om weer gekwetst te worden. Ik vind het dan ook heel moeilijk om mijn gevoelens te uiten.

Ik ben druk bezig om mezelf terug te vinden en dat lukt op dit moment aardig. Maar die gesprekken vinden plaats in een heel andere setting. Ook wel bij een vrouw, maar het is geen vrouw waar ik "wat mee hoef". En het feit er nu zo nadrukkelijk contact gezocht wordt, vind ik gewoon een beetje eng... Of eigenlijk niet gewoon een beetje, maar gewoon eng.
Door hannabelgje
Ronald schreef: Ik heb zo'n beetje hetzelfde als wat Hanna ook heeft. Heel onzeker in (nieuwe) relaties. En ook heel bang om weer gekwetst te worden. Ik vind het dan ook heel moeilijk om mijn gevoelens te uiten.

Ik ben druk bezig om mezelf terug te vinden en dat lukt op dit moment aardig. Maar die gesprekken vinden plaats in een heel andere setting. Ook wel bij een vrouw, maar het is geen vrouw waar ik "wat mee hoef". En het feit er nu zo nadrukkelijk contact gezocht wordt, vind ik gewoon een beetje eng... Of eigenlijk niet gewoon een beetje, maar gewoon eng.
Super dubbel is dat hè. Je wilt graag iemand bij je hebben. Dat is ook fijn. Maar ondertussen heb je ook de angst dat de ander niet hetzelfde wil. Dat het op niks uitloopt, dat je er weer veel verdriet van gaat hebben. Twijfelen aan alles. Aan jezelf, aan de ander, aan de relatie. Ik vind het enorm stressvol. Ik heb dan highs maar ook diepe lows. Ik ben ook heel plakkerig, zoek continu die bevestiging. Als ik die dan ff niet krijg schiet ik alweer half in paniek. Oei vindt hij me toch niet leuk enz. Terwijl hij misschien op dat moment met hele andere dingen bezig is. Pfff vermoeiend.

Door Ronald
hannabelgje schreef: za 22 jan 2022, 13:29 Super dubbel is dat hè. Je wilt graag iemand bij je hebben. Dat is ook fijn. Maar ondertussen heb je ook de angst dat de ander niet hetzelfde wil. Dat het op niks uitloopt, dat je er weer veel verdriet van gaat hebben. Twijfelen aan alles. Aan jezelf, aan de ander, aan de relatie. Ik vind het enorm stressvol. Ik heb dan highs maar ook diepe lows. Ik ben ook heel plakkerig, zoek continu die bevestiging. Als ik die dan ff niet krijg schiet ik alweer half in paniek. Oei vindt hij me toch niet leuk enz. Terwijl hij misschien op dat moment met hele andere dingen bezig is. Pfff vermoeiend.

Wat ik al zei: gewoon iemand bij je hebben, die je kunt zien, voelen, horen, ruiken en waar je heel goed mee kunt praten. En waarom ben ik dan zo bang voor de rest? Waarom ben ik zo bang om opnieuw gekwetst te worden? En ja... ik ben gekwetst, heel erg. En ik realiseer me ook dat dat bij een andere vrouw was, niet bij deze.

Ik ga gewoon een dutje doen...
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door