Re: wat eten we vandaag... deel 41
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Wat leuk, zo'n traditie!
Wij eten bietjes met een gekookt aardappeltje, sausje van ui en tomaat gemaakt en een vegetarische ik dacht pluimfeestburgers.
Wij eten bietjes met een gekookt aardappeltje, sausje van ui en tomaat gemaakt en een vegetarische ik dacht pluimfeestburgers.
- KarenH
- 5-sterren

- Contacteer:
Wortelwraps met geitenkaas. ML krijgt ze met feta, die lust geen geitenkaas
https://www.ah.nl/allerhande/recept/R-R ... geitenkaas
https://www.ah.nl/allerhande/recept/R-R ... geitenkaas
Lekker! Ik maak bami. Leo is jarig en mocht kiezen. Ik wist natuurlijk gelijk "dat wordt bami". En jawel hoor.
- KarenH
- 5-sterren

- Contacteer:
Gefeliciteerd!! Dat is wel wat anders dan kip met appelmoes 
- KarenH
- 5-sterren

- Contacteer:
1 Keer per jaar is wel te overzien dan idd. Ik maak bami altijd met kruidenpasta van Faja Lobi, errug lekker.
Gefeliciteerd (met) Leo!
Ik werd tijdens de lunch op mijn favo broodje getrakteerd. Walnoten broodje van de lidl. Aangezien wij geen supermarkten in gaan een echte traktatie!
Vanavond gewoon broccoli, aardappeltjes uit de airfryer en een vega burger voor meneer en wat kip voor mij.
Ik werd tijdens de lunch op mijn favo broodje getrakteerd. Walnoten broodje van de lidl. Aangezien wij geen supermarkten in gaan een echte traktatie!
Vanavond gewoon broccoli, aardappeltjes uit de airfryer en een vega burger voor meneer en wat kip voor mij.
- KarenH
- 5-sterren

- Contacteer:
Dat zijn idd lekkere broodjes, beetje geitenkaas, rucola en honing erop.....mmmmm.
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Pizza van de bakker en slaai.
Ooooh bami! Die heb ik hier nog niet ontdekt, en kroepoek ook niet trouwens. En wat ze hier pindasaus noemen..... ik voorzie dat we nog een leuke bestelling gaan plaatsen bij ons eerstvolgende bezoek
Ooooh bami! Die heb ik hier nog niet ontdekt, en kroepoek ook niet trouwens. En wat ze hier pindasaus noemen..... ik voorzie dat we nog een leuke bestelling gaan plaatsen bij ons eerstvolgende bezoek
Bedankt voor de felicitaties! Het heeft hem gesmaakt (en hij heeft er niet eens echt last van gehad! Wel extra betaine ingenomen). Dat wordt pindakaas inkopen Siberienne
! Wij eten vanavond sperziebonen met rijst en tempeh.
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Pindakaas hebben ze hier gelukkig wel volop! Maar ik kocht satay saus met het idee dat dat satesaus was. Uhm. Niet helemaal vergelijkbaarLizzy schreef: wo 19 jan 2022, 13:02 Bedankt voor de felicitaties! Het heeft hem gesmaakt (en hij heeft er niet eens echt last van gehad! Wel extra betaine ingenomen). Dat wordt pindakaas inkopen Siberienne! Wij eten vanavond sperziebonen met rijst en tempeh.
- KarenH
- 5-sterren

- Contacteer:
Ben ik benieuwd wat het dan wel was.Siberienne schreef: wo 19 jan 2022, 15:15 Pindakaas hebben ze hier gelukkig wel volop! Maar ik kocht satay saus met het idee dat dat satesaus was. Uhm. Niet helemaal vergelijkbaar
En anders lekker zelf maken joh.
Wij eten 3 in de pan, bij mijn Amsterdamse familie heette dat dikkertjes .
Ik ben wel een pannenkoekenverslaafde en het is lang geleden dat ik deze gegeten heb.
De wrap van gisteren was echt superlekker. Er was nog wat over en dat heb ik gegeten als lunch.
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
KarenH schreef: wo 19 jan 2022, 15:37 Ben ik benieuwd wat het dan wel was.
En anders lekker zelf maken joh.
Wij eten 3 in de pan, bij mijn Amsterdamse familie heette dat dikkertjes .
Ik ben wel een pannenkoekenverslaafde en het is lang geleden dat ik deze gegeten heb.
De wrap van gisteren was echt superlekker. Er was nog wat over en dat heb ik gegeten als lunch.
Soort hele zurige saus met de kleur van pinda's. Eigenlijk gewoon niet-lekkere-saus. Ja we gaan volgende keer gewoon zelf maken.
Drie in de pan, laatste keer dat ik dat gegeten heb was als kind! Toch eens op zoek naar een goed recept, ik vond die altijd erg lekker.
Wij eten zalm uit de oven, Norske mandelpotet (soort aardappel met veel smaak) en salade.
- KarenH
- 5-sterren

- Contacteer:
Mmm, dat klinkt goed. De zurige semipindasaus niet.
Recept van 3 in de pan: https://www.hermandenblijker.nl/herman- ... in-de-pan/ Weet niet of ze lekker zijn, ben ze nu aan het bakken.
Ik heb het ergens ook in een kookboek staan, maar weet niet meer welke. Hieruit blijkt dus dat ik duidelijk teveel kookboeken heb.
Recept van 3 in de pan: https://www.hermandenblijker.nl/herman- ... in-de-pan/ Weet niet of ze lekker zijn, ben ze nu aan het bakken.
Ik heb het ergens ook in een kookboek staan, maar weet niet meer welke. Hieruit blijkt dus dat ik duidelijk teveel kookboeken heb.
Hier eenvoudig snert uit de vriezer